معاون وزیر آموزش و پرورش: مشکلی در خصوص اعتبارات ضروری وزارتخانه نداریم

۱۷م آذر ،

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش گفت: سندتحول بنیادین پیمان‌نامه تمام نهادهای کشور با آموزش وپرورش است و سبب باور سایر نهادها نسبت به آموزش وپرورش می‌شود.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در فارس، وحید کیارشی در همایش ذیحسابان آموزش و پرورش کشور در شیراز، افزود: امسال سال خاص و سرنوشت‌سازی برای آموزش و پرورش رقم خورده است و سند تحول بنیادین به عنوان یکی از اسناد مهم و بالادست اجرایی شده که بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های خاصی در آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی گفت: برهمین اساس موظفیم در راستای این سند گام برداریم که این امر با توجه به شرایط اقتصادی موجود مستلزم هماهنگی و تعامل بیشتر در حوزه مالی است.

کیارشی با ارائه آمار فعالیت‌های مالی و اعتبارات آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و قول مساعد مسوولان تا پایان سال اعتبارات ضروری و اجتناب ناپذیر آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است و از این بابت مشکلی پیش نخواهد آمد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش اجرای بعضی از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها ازجمله بخشنامه ساماندهی را از جمله مواردی دانست که انرژی بسیاری از وزارت آموزش و پرورش را می گیرد.

وی گفت: در همین راستا از هم‌اکنون برای ساماندهی در سال آینده بررسی‌هایی آغاز و برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است تا در سال تحصیلی آینده آموزش و پرورش بتواند با قوت به کار خود ادامه دهد.

وی بر نقش موثر ذی حسابان ادارات کل آموزش و پرورش در هماهنگ نمودن فعالیت های مالی آموزش و پرورش تاکید و رمز موفقیت را تعامل سازنده و هماهنگی استان‌ها درهزینه کردن اعتبارات در همان محل‌های تعیین شده، ذکر کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.