معاون وزیر خارجه: متاسفانه عده‌ای منش و رفتار گذشتگان را در پیش گرفته‌اند – اخبار سیاسی

حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادعاهای اخیر مقام یمنی درباره به اصطلاح دخالت کشورمان در امور داخلی این کشور و هم‌چنین کشف شبکه‌های جاسوسی در این کشور ضمن مردود دانستن این ادعاها اظهار کرد: انتظار می‌رفت دولتمردان جدید یمن راه ناصواب گذشتگان را ادامه ندهند و با توجه به میزان تغییراتی که در دولت این کشور ایجاد شده است خود را با واقعیت‌های جدید منطبق کنند، اما متاسفانه مشاهده می‌شود عده‌ای منش و رفتار گذشتگان را در پیش گرفته‌اند.

او افزود: شیوه پشینیان کارآیی نداشته و ایراد اتهام‌های ناصحیح نه تنها خدمتی به منافع دو کشور نکرده، بلکه راه برای دشمنان روابط خوب دو کشور هموار می‌کند.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار یمن قرار داشته و حامی ثبات، امنیت، وحدت و استقلال این کشور است، ابراز امیدواری کرد وضعیت در یمن به گونه‌ای باشد که آحاد مردم و همه جریان‌های سیاسی در تعیین آینده کشورشان تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: در همین چارچوب کاردار یمن در تهران نیز به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض کشورمان نسبت به این اظهارات به وی ابلاغ شد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.