معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در ساماندهی ورودی مهریز شد

۰۶اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ احمد صادقی ˈ روز جمعه در بازدید از این ورودی از مسئولان استانی خواست تا جهت جذب حداقل هشت درصد مجموع اعتبارات تخصیصی طرح را پیگیری کنند .

وی با اشاره به اینکه ورودی شهرستان مهریز بخاطر موقعیت خاص جغرافیایی و حجم بسیار تردد وسایل نقیله از نقاط اتفاق خیز کشور محسوب می گردد بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی آن تاکید نمود .

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: انجام عملیات کامل اجرای طرح ورودی شهرستان مهریز یک طرح اولویت دار و انجام آن بسیاری از مشکلات این مسیر را برای مسافران کشور حل می کند .

در این بازدید که نماینده حوزه انتخابیه شهرستان مهریز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی استان حضور داشتند از از مسئولان امر خواسته شده تا در جهت آغاز این طرح ملی اقدامات لازم را بعمل آورند .

همچنین معاون ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی در سفر خود به مهریز از جاده پرتردد مسجد بین راهی حضرت ابولفضل (ع) در جوار دهستان بهادران این شهرستان نیز بازدید کرد .

در این بازدید پس از ارائه گزارش مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری یزد ، مقرر شد تا برای حل معضل ترافیک سنگین در این جاده و بخصوص مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نسبت به ایجاد کمربندی مناسب اقدام شود.

در این یازدید ها ، فرماندار و رییس اداره راه و شهرسازی مهریز با ارائه گزارش به وضعیت جاده های این شهرستان و بخصوص محورهای مواصلاتی شهرستان پرداختند .

شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در کنار جاده بین المللی شمال ، جنوب کشور قرار دارد .ک۲

۷۵۴۱/۱۹۶۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.