معاون وزیر علوم خبر داد: انجام تحقیقات با هدف اصلاح «سبک زندگی دانشجویی»

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

2-12.jpg

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جهتی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی ایرانی، گفت: در سال‌های اخیر تحقیقاتی را iبه صورت مقایسه‌ای بر روی سبک زندگی دانشگاهی بین ایران و جهان آغاز نموده‌ایم.

غلامرضا خواجه سروی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این طرح iبه صورت دائمی انجام می‌شود، اظهار نمود: با توجه iبه نتیجه این تحقیقات، تلاش شده در فعالیت‌های دانشجویی و اساتید این سبک زندگی اصلاح شود.

وی با اشاره iبه نبود بحث و کار جمعی در دانشگاه‌ها، تصریح نمود: این امر تجربه‌ای است که در جهان مفید بوده که تلاش شده با شکل‌گیری انجمن‌های علمی دانشجویی، این معضل ترمیم شود.

خواجه‌سروی همچنین با اشاره iبه پیوند استاد با دانشجو، افزود: تاثیرگذاری اخلاق استاد بر دانشجو فعالیتی است که با شکل‌گیری ماده یک آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی تلاش شده که نقش استاد در فرهیخته نمودن دانشجو iبه چشم بیاید.

معاون وزیر علوم در خاتمه گفت: همهی این موارد در معاونت فرهنگی در حال انجام است. همچنین هر آنچه که در رابطه با سبک زندگی مدنظر مقام معظم رهبری بوده است نیز باید با تلاش دانشگاه‌ها محقق شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.