معاون پیشگیری از جرم آذربایجان‌غربی: آموزش‌ها در جامعه نباید کلیشه‌ای و تکراری باشد

معاون پیشگیری از جرم آذربایجان‌غربی گفت: آموزش‌ها در جامعه نباید کلیشه‌ای و تکراری باشد.

به گزارش ایسنا، پرویز علیزاده در نسشت توجیهی پیرامون انواع پیشگیری ها از وقوع جرم که با حضور دادستان های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهارکرد: رسالت خود را برای پیشگیری از جرم در آینده‌ای نزدیک در قالب‌های هنری گوناگون ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: برای فرهنگ‌سازی و به ویژه ارتباط با اقشار گوناگونی از جامعه که به لحاظ مسائل فرهنگی، نیاز به آموزش دارند برنامه‌های نو و کارشناسی شده‌ای در نظر داریم.

علیزاده اضافه کرد: در دنیای امروز دیگر آموزش‌های کلیشه‌ای و مستقیم دارای تأثیر و بازخورد مثبت نیست و مخاطب به جای ارتباط با این آموزه‌ها در برابر آن موضع‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی باید هنرمندانه باشد، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد از این پس بسته‌های آموزشی و رسالت‌های خود را در راستای پیشگیری از جرم در قالب‌های هنری گوناگون به جامعه عرضه کنیم.

معاون پیشگیری از جرایم دادگستری استان اظهارکرد: یکی از این هنرها، هنر انسان‌ساز تئاتر است که اخیرا این معاونت کارهای خوبی در این زمینه انجام داده است.

معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان آذربایجان‌غربی، با جذب یکی از کارگردانان با سابقه‌ی استان به عنوان مشاور امور هنری، تلاش‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام داده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی ناکجاآباد به کارگردانی سامان قلیچ‌خانی که دارای مضامین مذمت طلاق عاطفی و ابعاد ویرانگر استفاده از قرص‌های روانگردان است اواسط شهریور ماه در پارک‌های شهر ارومیه اجرا می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه‌هایی در قالب‌های دیگر هنری هم در حال آماده‌سازی داریم که طی ماه‌های آینده عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.