معدنچی: امیدوارم رویانیان روی حرفش بماند

  مهرزاد معدنچی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران، اظهارداشت: مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته ام اما هنوز قراردادم با این تیم نهایی نشده است. ظرف یکی دو روز آینده تکلیفم مشخص می شود.

وی ادامه داد: آخرین بار که رویانیان با مدیربرنامه های من مذاکره کرد روز جمعه بود.  او گفت بعد از بازگشت از ترکیه قضیه انتقال من به پرسپولیس را تمام می کند و من هم منتظر وی هستم البته رویانیان حق دارد زیرا فعلا درگیر انتخاب سرمربی است. او توانسته تیم خوبی ببندد اما هنوز سرمربی این تیم مشخص نیست.

معدنچی درباره اینکه “آیا رویانیان به وی قول داده پرسپولیسی شود؟”، افزود: بحث قول مطرح نیست. وی ۱۰ روز پیش با من تماس گرفت و گفت اگر در تست پزشکی باشگاه قبول شوی و دکتر بگوید پایت مشکلی ندارد قرارداد می بندیم. من هم رفتم پیش پزشک پرسپولیس تست دادم و او هم گفت مشکلی نیست. در واقع قرارداد بستن من با پرسپولیس منوط به قبولی در تست پزشکی بود که من هم قبول شدم اما هنوز قرارداد نبسته ام.

وی ادامه داد: نیامدن دنیزلی به ضرر پرسپولیس تمام شد و الان رویانیان به دنبال سرمربی می گردد. من به او حق می دهم اما امیدوارم تکلیف خودم هم زودتر روشن شود.

معدنچی با بیان اینکه روی حرف رویانیان حساب کرده است، گفت: نمی خواهم بازار گرمی کنم و بگویم به خاطر پرسپولیس پیشنهادات زیادی را از دست داده ام. من فقط یک پیشنهاد داشتم که آن هم از طرف یاوری برای فجر سپاسی بود. او از من خواست به این تیم بروم اما من گفتم به پرسپولیس قول داده ام. اتفاقا یاوری هم از من ناراحت شد. اگر حضورم در پرسپولیس قطعی نشود همان یک پیشنهاد را هم از دست داده ام که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.