معدنچی: هیچوقت در این شرایط نبودم

۲۳ام بهمن ،

 مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس دربارهٔ شرایط پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه هنوز یکسری مشکلاتی را که در نیم‌فصل اول با سرمربی سابق خود داشتیم در تیم برطرف نشده و باید زمان داد تا همه چیز حل شود.

وی افزود: من بازیکنی نیستم که پشت مربی که از تیم رفته حرف بزنم، خدا شاهد است قصد بی‌احترامی به هیچ مربی را ندارم اما یکسری مشکلات فنی هنوز از نیم‌فصل اول با تیم است و در چند بازی آخر خود را نشان داد.

معدنچی ادامه داد: اگر بخواهیم چند بازی آخر پرسپولیس را آنالیز کنیم چندان خوب بازی نکردیم ولی روند رو به رشدی را داشتیم، تیم ما از لحاظ بدنی مشکل داشت و در اردوی کرج خیلی مسائل بهتر شد، ما باید با این شرایط به جام حذفی خیلی جدی و محکم‌تر نگاه کنیم و البته در لیگ نیز باید جایگاه ما بهتر شود.

معدنچی در خصوص وضعیت خودش در پرسپولیس نیز گفت: پس از اینکه توسط گل‌محمدی از پرسپولیس کنار رفتم، دوباره پس از صحبت‌هایی به این تیم برگشتم، باور کنید با شرایطی که برایم پیش آمده یکی از سخت‌ترین روزهای خودم را در پرسپولیس سپری می‌کنم.

وی افزود: هیچوقت در زندگی فوتبالی‌ام در این شرایط نبودم؛ من بازیکنی نبودم که حتی یک دقیقه تعویض بشوم چه برسد به الان که مربی روی من نظر ندارد.

معدنچی ادامه داد: روزهای خیلی سخت و طاقت‌فرسایی است اما مجبورم که همه چیز را رعایت و تحمل کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد، اگر یحیی گل‌محمدی یک کوچولو به من نگاه کند هرگز پشیمان نخواهد شد، این را از صمیم قلب به سرمربی پرسپولیس می‌گویم که درد دل من را بداند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.