معدنچی کاملا معاینه شد

 پروفسور فرید رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: عقد قرارداد با بازیکنان جدید پرسپولیس پس از معاینات پزشکی انجام می‌شود و از این جهت همه چیز تحت کنترل است.

به نقل از فارس ،وی در ارتباط با شرایط پزشکی بازیکنان جدید این تیم که نسبت به جذب آنها اقدام شده است، تصریح کرد: کلیه بازیکنان پرسپولیس چه آنهایی که از قبل در تیم حضور داشته‌اند و چه نفراتی که قرار است به تیم ملحق شوند کاملا از نظر پزشکی کنترل می‌شوند.

فرید درباره شرایط بازیکنانی مثل معدنچی، سوسا و زاید گفت: من شخصا معدنچی را معاینه کردم و مدارک پزشکی وی کنترل شد. در مجموع همه چیز در قالب گزارش پزشکی برای مدیریت باشگاه ارسال شد که بر همین اساس نسبت به انعقاد قرارداد، اقدام خواهد شد، ضمن آنکه کادر فنی هم در حال ارزیابی این بازیکن است. ایمون زاید هم که از سال قبل عضو تیم بود و شرایط پزشکی او مشخص است.

رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس افزود: در ارتباط با آقای سوسا کارها توسط فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شده است و طبق آئین نامه لیگ، بازیکنان خارجی که برای اولین بار با باشگاه ‌های ایرانی قرارداد می‌بندند باید مجوز پزشکی داشته باشند. بر همین اساس از همه جهات از جمله آسیب دیدگی‌ها معاینه می‌شوند و ثبت قرارداد پس از دریافت این مجوز انجام شد، البته جدای از این مساله گروه پزشکی تیم هم بررسی‌های خودش را دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.