معرفی برترین‌های جشنواره «تلاوت من»

جام جم آنلاین: نخستین جشنواره بین المللی اینترنتی اقرا (تلاوت من ) با معرفی نفرات برتر در سالن همایش‌های صدا و سیما به کار خود پایان داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی اقرأ (تلاوت من) روز شنبه (۸ مهر) در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما و با تلاوت «سعید طوسی» قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای «امیرحسین مدرس» برگزار شد، «محمدحسین محمدزاده» مدیر رادیو قرآن، صوفی معاونت صدای سازمان صدا و سیما و حجت‌الاسلام حمید محمدی معاونت قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه جمع کثیری از حافظان و قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند.

* ‌برترین‌های جشنواره اقرأ (تلاوت من)

بنا براین گزارش در رده سنی زیر ۱۴ سال آقایان «ابوالفضل طبسی» در رشته تحقیق و «رضا حسنی» در رشته ترتیل، در رده سنی ۱۴ تا ۲۲ سال آقایان «ابراهیم عقیلی» در رشته تحقیق و «احسان محمدی» در ترتیل و در رده سنی ۲۲ سال به بالا آقایان «جلال بهشتی» در رشته تحقیق و «مهدی فروغی» در ترتیل مقام نخست را از آن خود کردند.

در بخش بانوان نیز در رده‌ سنی زیر ۱۴ سال، خانم‌ها «غزاله سهیلی‌زاده» در رشته تحقیق و «راضیه غلامپور» در ترتیل؛ در رده سنی ۱۴ تا ۲۲ سال،‌ «فرشته حسن‌زاده» در رشته تحقیق و «فائزهالسادات قریشی‌نصب» در ترتیل و در رده سنی ۲۲ سال به بالا نیز «فاطمه رحیمی‌فر» در رشته تحقیق و «پرنیان عصابخش» در ترتیل رتبه نخست این بخش را از آن خود کردند.

همچنین در بخش ویژه جشنواره (فراز خوانی) که به اساتید برجسته تلاوت قرآنی اختصاص داشت، استاد سعید طوسی و استاد مهدی عادلی به عنوان اساتید برتر تلاوت من معرفی شدند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.