معرفی حریفان ایران در جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲، روز جمعه سوم شهریور در شهر بانکوک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتسال روز جمعه ۳ شهریور در شهر بانکوک تایلند با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد تا بدین ترتیب تیم ملی کشورمان حریفان خود در این مسابقات را بشناسند.

در همین راستا عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال کشورمان فردا پنجشنبه ۲ شهریور راهی تایلند می شوند تا در مراسم قرعه کشی این رقابت ها شرکت کنند.

شایان ذکر است، در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱، ۵ تیم آسیایی جواز حضور در این رقابت ها را کسب کردند که تیم ژاپن با کسب عنوان قهرمانی و تیم های ایران و استرالیا با راهیابی به  مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی شدند.

همچنین تایلند نیز نایب قهرمان شد اما به دلیل میزبانی این کشور در آسیا یک سهمیه دیگر داده شد که به تیم چهارم قاره آسیا یعنی کویت رسید تا در مجموع قاره آسیا با ۵ تیم در این مسابقات حاضر شوند.

اما در این میان قاره اروپا با ۷ تیم از کشورهای جمهوری چک، پرتغال، اسپانیا، صربستان، اوکراین، روسیه و ایتالیا، آمریکا ی شمالی و مرکزی با ۴ تیم از کشورهای کاستاریکا، گواتمالا، پاناما و مکزیک، آمریکای جنوبی با ۴ تیم آرژانتین، برزیل، پاراگوئه و کلمبیا و در آخر قاره آفریقا با ۳ تیم از کشورهای مصر، لیبی و مغرب در جام جهانی ۲۰۱۲ شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، مسابقات جام  جهانی فوتسال از ۱۱ آبان در ۴ ورزشگاه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که ۲۴ تیم از سراسر جهان در قالب ۶ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.