معرفی دستاوردها و تجارت موفق صنعت

فروردین ۱۴۰۳

در پنجمین همایش ملی ارتقای توان داخلی صورت می‌گیرد؛

مرکز مطالعات تکنولوژی “دانشگاه صنعتی شریف” در پی ایجاد شبکه دانش بین حوزه‌ای در عرصه‌ی صنعت و ارزیابی و معرفی دستاوردهای موفق صنعتی می‌باشد.

مرضیه قریشی مدیر آموزش گروه مطالعات توسعه توان صنعتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گفت: همایش ملی ارتقای توان داخلی هر ساله با توجه به نیاز صنعت با رویکرد ویژه‌ای برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: این همایش که توسط مرکز مطالعات تکنولوژی “دانشگاه صنعتی شریف” برگزار می‌شود از حمایت‌های وزارت نفت، نیرو و صنعت و معدن و تجارت برخوردار است.

وی در رابطه با محورها و اهداف همایش گفت: ارتقای توان داخلی،‌ درس‌آموزی از تجارب حوزه‌های صنعتی،‌ ایجاد شبکه قوی بین بدنه‌های اصلی صنعت و ارتقای سطح دانش و بروزرسانی اطلاعات در صنعت از اهداف این همایش می باشند.

وی با اشاره به وجه‌ی آموزشی همایش به برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های آموزشی در طول همایش اشاره کردند.

ایشان ضمن اشاره به بازخورد مناسب و در خور همایش در سال‌های قبل بیان کرد: گروه مطالعات توسعه توان صنعتی با توجه به دستاوردهای موفق صنعتی در سال‌های اخیر در حال رایزنی با مسئولان مربوطه در جهت ایجاد “سازمان ساخت داخل” می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش امسال با توجه به دستاوردهای صنعتی موفق با وجود تحریم‌ها محور اصلی امسال را ارائه دستاوردها و تجارب موفق داخلی در عرصه بین‌الملل قرار داد.

گروه مطالعات توسعه توان صنعتی یکی از گروه‌های مطالعه‌ی تحت نظر مرکز مطالعات تکنولوژی “دانشگاه صنعتی شریف” می‌باشد، که به عنوان یک نهاد برخواسته از دانشگاه با بدنه‌ی اصلی صنعت در ارتباط می‌باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.