معرفی دستگاه‌ها و مدیران برتر استان تهران در سال ۹۰

پانزدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار تهران به منظور معرفی دستگاه‌ها و مدیران برتر استان تهران در سال ۹۰ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جشنواره سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه نمونه و محمد موسی مدیر این سازمان به عنوان مدیر برتر سال ۹۰ در استان تهران معرفی شد.

در ادامه این مراسم از تمامی دستگاه‌ها و مدیران نمونه استان تهران که با توجه به رضایت‌مندی ارباب رجوع و شاخص‌های اختصاصی با محوریت توسعه دولت الکترونیک و نیز از دیدگاه استاندار تهران انتخاب شده بودند در بخش‌های مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، نصرالله ابراهیمی ـ معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری تهران ـ در مورد اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از دستگاه‌ها و مدیران تاثیرگذاری است که بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد به عنوان نمونه انتخاب شدند.

جانشین رییس ستاد جشنواره شهید رجایی استان تهران ‌افزود: الگوسازی نظام اداری، توسعه فرهنگ سازمانی، شناسایی افراد موثر و اولویت‌هایی که باید در نظام اداری برای مردم و کارکنان تشریح شود از دیگر اهداف جشنواره است.

وی با بیان اینکه ایران دارای رتبه اول علمی در منطقه و رتبه ۱۶ در جهان است، خاطرنشان کرد: کشور ما هم‌اکنون در دنیا جزو کشورهای ناکارآمد محسوب نمی‌شود و ما باید با برگزاری این جشنواره‌ها به بهترین نمونه برای الگوسازی و پیشرفت و فراهم کردن شرایطی برای معرفی موثرترین افراد جامعه تبدیل شویم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.