معرفی رکابزنان المپیکی ایران

جام جم آنلاین: از سوی فدراسیون دوچرخه سواری سه ملی پوش رکابزن کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن معرفی شدند.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، پس از بررسی و عملکرد رکابزنان کشورمان از سوی فدراسیون دوچرخه سواری اسامی نمایندگان کشورمان برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن، اعلام شد.

براین اساس، مهدی سهرابی از استان زنجان و امیر زرگری از استان مرکزی در ماده استقامت جاده و علیرضا حقی از استان تهران در ماده «تایم تریل» به عنوان ملی پوشان کشورمان برای حضور در المپیک لندن انتخاب شدند.

سی امین دوره رقابت های المپیک از تاریخ سوم الی ۲۱ مرداد ماه سال جاری در ۲۶ رشته ورزشی به میزبانی کشور انگلستان و در شهر لندن برگزار خواهد شد.

رقابت های دوچرخه سواری این دوره از مسابقات المپیک در دو بخش پیست و جاده از تاریخ ششم الی ۱۶ مردادماه سال برگزار می گردد.

با توجه به کسب سه سهمیه این رقابت ها در بخش جاده، رکابزنان کشورمان در تاریخ ششم الی هفتم مرداد ماه سال جاری در ماده استقامت جاده به مسافت ۲۵۰ کیلومتر و در مسیر «The mall» و در تاریخ ۱۰ مرداد ماه در ماده «تایم تریل» انفرادی به مسافت ۴۴ کیلومتر و در مسیر «Hampton Court Palace- Hampton Court Road» با نمایندگان کشورهای دیگر به رقابت خواهند پرداخت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.