معرفی شهردار جدید ری با تاخیر

جام جم آنلاین: سخنگوی مجمع نمایندگان شهر تهران با اشاره به آخرین جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهری، کشوری و نمایندگان مجلس به منظور تعیین تکلیف موضوع جدایی ری از تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد انتخاب شهردار ری با تاخیر انجام شود تا مجمع نمایندگان پس از تشکیل جلسه مجدد نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام کند.

حسین طلا در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که در خصوص جداسازی ری از تهران جلسه‌ای با رئیس‌جمهور و مجمع نمایندگان شهر تهران در مجلس برگزار خواهد شد، افزود: استانداری تهران باید مدارک و مستندات حقوقی که در صورت جدایی شهرری می‌تواند درآمد خود را تامین کند، ارائه دهد تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان شهر تهران با بیان این‌که مسئولان شهری و کشوری در فکر منافع مردم در این جداسازی هستند، تصریح کرد: موضوع بحث تبدیل شدن ری به شهرستان نیست بلکه نحوه مدیریت شهری این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان شهر تهران در حالی از احتمال به تاخیر افتادن معرفی شهردار جدید ری خبر داد که معاون عمرانی استاندار تهران تاکید کرده بود شهردار جدید ری تا هفته آینده معرفی خواهد شد.

 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.