معرفی مدیر هنری جشنواره پرچم

جام جم آنلاین: کوروش پارسا نژاد از سوی ناصر امین زاده رییس فرهنگسرای فردوس به عنوان مدیر هنری و دبیر بخش طراحی پوستر جشنواره پرچم معرفی شد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، جشنواره پرچم در سه رشته عکاسی طراحی پوستر و نقاشی کودکان با هدف تبیین جایگاه و اهمیت ویژه پرچم در تقویت هویت ایرانی اسلامی، استقلال ایرانی و حس میهن دوستی و ایجاد همبستگی و یکدلی میان آحاد مردم در سال جاری توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و فرهنگسرای فردوس، برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، ناصر امین زاده مدیر جشنواره پرچم که در اعلام قبلی خود محسن یونسی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره انتخاب کرده بود، در همین راستا کوروش پارسا نژاد را به عنوان مدیر هنری و دبیر بخش طراحی پوستر جشنواره فوق معرفی کرد.

کوروش پارسانژاد فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر،دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد اسلامی، حضور فعال در عرصه حرفه ای گرافیک کشور و تدریس در دانشکده های هنر از جمله فعالیت های اوست.

وی همچنین عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران و فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران است و تاکنون در بسیاری از دو سالانه ها و جشنواره‌های گرافیک به عنوان داور و دبیر حضور داشته و مدیر هنری نشریاتی چون کمان ،زنان، ادبیات داستانی و مجلات رشد بوده است.

پارسانژاد در حال حاضر مدیر هنری واحد گرافیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و همکاری با نهادهای فرهنگی و هنری کشور از جمله کانون، دفتر کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش و حوزه هنری را در کارنامه خود دارد.

پارسانژاد سابقه شرکت در نمایشگاه ها و مسابقات متعددی را داشته و جوایز معتبری را در شاخه های مختلف گرافیک از آن خود کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.