معرفی ۶ نفر برای تشکیل کمیته فوتسال

 عباس ترابیان در گفتگویی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته‌های حاضر در فدراسیون فوتبال براساس آیین نامه این فدراسیون باید دارای اعضایی باشند که استراتژی و خط مشی آن کمیته را مشخص کنند و در راه اجرای آن به رئیس کمیته کمک کنند. در همین راستا بنده حدود یک سال و اندی پیش اسامی را به آقای کفاشیان دادم تا شرایط حضورشان در کمیته فوتسال فراهم آید.

وی با یادآوری اینکه کفاشیان در آن برهه زمانی از اعلام نظر پیرامون حضور افراد پیشنهادی ترابیان برای حضور در کمیته فوتسال خودداری کرده است، گفت: ما به دنبال آن بودیم که به مانند کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعضای کمیته فوتسال در سیاست گذاری‌های کلان به ما کمک کرده و کارها را پیش ببریم اما به دلیل آنکه آقای کفاشیان نظری در خصوص پیشنهاد من نداد، موضوع حضور افراد موردنظر در کمیته فوتسال منتفی شد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به وجود فشارهایی که روی این کمیته بوده است، اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که برخی از کمیته‌های فدراسیون برای ما به وجود آوردند و در زمان مقتضی نسبت به انجام وظایف خود اقدام نکردند، فشار زیادی روی ما وارد آمد. متاسفانه این باور را به وجود آوردند که کمیته فوتسال مقصر برخی اتفاقاتی است که در لیگ برتر فوتسال رخ داد.

ترابیان بر لزوم حضور افراد زبده در کمیته فوتسال اشاره کرد و گفت: در این راستا گروهی مرکب از چند رئیس هیات که تیم‌های فوتسال فعال در لیگ‌های کشور دارند، کارشناسانی خبره که دارای سوابقی روشن در فوتسال کشور هستند و چند مدیر که سوابق روشنی در فوتسال دارند را به آقای کفاشیان معرفی کرده‌ام تا زمینه حضورشان در کمیته فوتسال فراهم آید.

وی سیاست گذاری‌های کلان، ارتقای سطح فوتسال کشور و فراهم آوردن زمینه‌ای برای ارتقای کمیته سطح کمیته فوتسال به نایب رئیسی را از مهمترین اهداف کمیته فوتسال خواند و گفت: با تقسیم کار و تلاش زیاد باید آیین نامه‌ای تدوین کنیم که براساس آن شرح وظایف معاونت فوتسال مشخص شود.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ضمن تاکید براینکه فعالیت‌های این کمیته ارتباطی با هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال ندارد، افزود: برای حضور در کمیته فوتسال اسامی ۶ نفر را به آقای کفاشیان معرفی کرده‌ام که امیدوارم هرچه زودتر حضور آنها در این کمیته از رئیس سوی فدراسیون قطعی شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.