معرفی‌ ۷ هزار نفر برای مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری/ اعلام اسامی در ساعت ۱۸ امروز

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

معرفی‌ ۷ هزار نفر برای مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری/ اعلام اسامی در ساعت ۱۸ امروز

معرفی‌ 7 هزار نفر برای مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری/ اعلام اسامی در ساعت 18 امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۱۵ آبان منتشر می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، دکتر حسین توکلی  افزود: فهرست اسامی ۷ هزار نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) ۹۲ به همراه کارنامه در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر می گردد.

وی افزود: اشخاصی که اسامی آنها در یک یا چند کدرشته محل (حداکثر ۵ کدرشته محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی شده ها قرار گرفته اند ضرورت دارد با توجه به برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کدرشته محل، با همراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مربوط مراجعه کنند.

توکلی اظهار داشت: عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌ شود. 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه بعضی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدرک لازم، ساعت و زمان حضور داوطلبان را به صورت جداگانه اطلاع رسانی کرده اند تاکید می گردد که داوطلبان پیش از اقدام به پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی دانشگاهها مراجعه کنند. 

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.