معرفی ارزان ترین شاسی بلند بازار ایران

۱۹اردیبهشت،

” هفته نامه خودرو امروز” منتشر کرد:

معرفی ارزان ترین شاسی بلند بازار ایران

عصرخودرو: شماره ۱۴۵ هفته نامه خودرو امروز به معرفی هاوال H6 به عنوان ارزان ترین شاسی بلند بازار ایران پرداخته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» ، خودروامروز در مطلبی با عنوان “ارزان ترین شاسی بلند متوسط به بازار می آید” به معرفی این محصول تازه پرداخته و از توافقات صورت گرفته میان گریت وال و دیار خودرو برای عرضه این خودرو چینی در بازار ایران خبر داده است .

خودرو امروز در ادامه به بررسی توافقات شورای رقابت و خوروسازان در زمینه کاهش قیمت خودرو پرداخته و از تأثیرات این تصمیم بر روند کنونی بازار خبر داده است . در کنار خبر کاهش ۱۵ درصدی قیمت ها طی این تصمیم که در مطلبی تحت عنوان ” پایان ماراتن قیمت گذاری با چاشنی عقب نشینی ” انتشار یافته است ، در مطلبی دیگر تحت عنوان “بازار خودرو جان نگرفت” خبر گران شدن خودروهای وارداتی در کنار این کاهش قیمت محصولات داخلی بررسی شده است .

” بررسی و مقایسه شش خودرو لوکس در بازار ایران” به مقایسه بی ام و سری ۷ ؛ مرسدس بنز S class ؛ پورشه پانامرا ؛ مازراتی کواتروپورت ؛ مرسدس بنز CLS و لکسوس LS با عنوان سلاطین لوکس بازار ایران پرداخته است .

” هوندا آکورد و نسخه تیونینگ بیتل در فهرست واردات سال ۹۲″ ؛ “چرا این مازراتی با نام شاه مخلوع ایران شناخته می گردد؟” ؛ ملاقات با خانواده کیا در ایران” ؛ ” اولین خودرویی که توسط زن ها و برای زن ها طراحی شد” ؛ “زتروس ، کامیونی که فقط برای جنگ ساخته شده است” ؛ “سریع ترین ، قدرتمندترین و پیشرفته ترین پورشه ۹۱۱ تاریخ” و ” پیروزی مقتدرانه بی ام و در مرحله اول DTM 2013″ از دیگر خواندنی های شماره ۲۱ اردیبهشت خودرو امروز می باشند .

پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت   ۹:۰

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.