معرفی اولین روتر پر سرعت جهان همراه با پورت USB 3.0 توسط اسوس

معرفی اولین روتر پر سرعت جهان همراه با پورت USB 3.0 توسط اسوس

 

ایسوس یکی از شرکت هایی است که توجه خاصی به تولید محصولات جدید و پرقدرت شبکه دارد. اما یکی خواسته های کاربران خانگی و حتی تجاری بهره گیری از یک دستگاه با کیفیت و زیبا می‌باشد. اما اکثر محصولات شبکه در سال های گذشته از یک طراحی ساده بهره می بردند. اما ایسوس برای رفع این مشکل سری معروف Black Diamond را در سال گذشته معرفی نمود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به همین منظور این شرکت سری Black Diamond را برای افراد علاقه‌مند به محصولات با کیفیت و همچنین طراحی جذاب معرفی نموده است. اما یکی از جدیدترین محصولات خانواده شبکه این شرکت RT-N65U می‌باشد.

RT-N65U یک روتر گیگا بیتی دو باند با عملکردی فوق‌العاده می‌باشد که از تمامی قابلیت لازم برای بهره‌مندی از لذت مضامین چند رسانه ای HD و انتقال محتوا گرفته تا بازی‌های چند نفره و دانلودهای حجیم را به همراه دارد.

این روتر از یک پردازنده دو هسته ای با ویژگی Turbo NAT برای بهینه سازی خروجی سیگنال‌ها در فرکانس‌های استاندارد و همزمان با برقراری یک ارتباط کابلی بهره‌ می‌برد. استفاده از دو پردازنده موجب افزایش سرعت ارتباط بی‌سیممم در هر دو فرکانس ۴/۲ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز و نیز کاهش وقفه و تأخیر خواهد شد. همچنین این ویژه گی باعث افزایش نرخ انتقال تا ۷۵۰ مگابیت ‌بر ثانیه در ارتباط بی‌سیم و تا ۹۰۰ مگابیت بر ثانیه در ارتباط کابلی خواهد رسید. این در حالی است که ارتباط کابلی و بی‌سیمم به صورت همزمان و در آن واحد با بالاترین سرعت ممکن امکان پذیر خواهد بود که تجربه‌ای جدید در عرصه شبکه را به همراه خواهد داشت. اما از ویژگی‌های بارز این روتر، بهره گیری از دو پورت USB 3.0 برای اتصال و به اشتراک گذاری فایل‌ها، پرینتر، ۳G و دیگر ابزارهای مورد نیاز شبکه مجهز می‌باشد که این موضوع برای اولین بار در دنیا اتفاق افتاده است در نتیجه کاربران می‌توانند منابع شبکه را به اشتراک گذاشته و کارایی شبکه خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

از دیگر قابلیت‌های این روتر می‌توان به ASUSWRT اشاره کرد. ASUSWRT یک اینترفیس کاربرپسند می‌باشد که تنها در ۳۰ ثانیه امکان اعمال تنظیمات و مدیریت ساده روتر را فراهم می‌نماید. همچنین طراحی اختصاصی AiRadar، محدوده تحت پوشش روتر و قدرت انتقال اطلاعات را افزایش داده که در نهایت امکان استفاده از این روتر را در فضاهایی با متراژ بالا و یا حتی در طبقات متعدد میسر می‌نماید.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.