معرفی بازی Crew [ویدئو]

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

The Crew نام تازهترین ریسینگ Ubisoft است که بهار ۲۰۲۴ علاوه بر PC برای کنسول های PS4 و Xbox One نیز عرضه می گردد . . .

The Crew

The Crew

زیرمجموعه انگلیسی یوبی سافت رفلکشن (Ubisoft Reflection)، دو سال بعد از عرضه بازی “درایور: سان فرانسیسکو” مجددا دست به کار شده تا توجه ماشین بازها را دوباره به خود جلب کند. Crew از نوع جهان باز و با ترکیب سبک های RPG (نقش آفرینی) و Driving (رانندگی) طراحی شده؛ داستان بازی نیز در ایالات متحده رخ می دهد که با داشتن فضایی معادل ۱,۳۰۰,۰۰۰ هکتار یکی از وسیع ترین نسخه هایی است که با نقشه بازسازی شده آمریکا ساخته شده است.

از آنجاییکه برای رفتن از شرقی ترین نقطه نقشه بازی (نیویورک) به غربی ترین نقطه آن (لس آنجلس) به زمانی حدود یک و نیم ساعت نیاز است، به همین سبب این امکان برای گیمر فراهم شده که با انتخاب محل دلخواهش روی نقشه، در عرض چند ثانیه از جایی به جای دیگر منتقل شود.

یکی از ویژگی های Crew توانایی بالای آن برای مولتی پلیرهای آنلاین است؛ می توان به پلیرهایی که درحال بازی می باشند بپیوندید، یک گروه ۴ نفره تشکیل دهید، برای شکستن رکوردهای مجازی (Fake Records) در قسمت های مختلف بازی تلاش کنید یا زمانیکه دوستانتان در تعقیب پلیس می باشند به دادشان برسید! همین ویژگی سبب اصلی نامگذاری این بازی بوده است.

سایر ویژگی های Crew عبارتند از:

  • ارتقا خودروها متناسب با مسیرهای آفرودی که اکثرا در قسمت های غربی نقشه وجود دارند.
  • وجود عابران پیاده (!)
  • بیشترین جزییات در شهرهای نیویورک و لس آنجلس بکار رفته طوریکه هرچقدر از این شهرها فاصله می گیرید از جزییات محیط نیز کاسته می گردد.
  • نقشه بازی به تقلید از Google Maps ساخته شده.
  • مولتی پلیر آن حداکثر ۸ نفره است.
  • همانند سایر بازی های تازه یوبی سافت بویژه نسخه معروف Watch Dogs، برای این بازی Appهای اندرویدی و iOS نیز درنظر گرفته شده.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.