معرفی برنامه های تلویزیونی مرتبط با طراحی داخلی

معرفی برنامه خانه نو مبارک

معرفی برنامه های تلویزیونی مرتبط با طراحی داخلی

"خانه نو مبارک" نخستین تجربه حرفه ای رسانه در زمینه آموزش علم طراحی داخلی است و سعی دارد به صورت ملموس به مردم نشان بدهد که چیدمان وسایل و توجه به رنگ منزل تا چه میزان بر زیبایی محیط زندگی افراد و روحیه آنها تاثیر گذر است. در هر قسمت از این برنامه، تیم طراحی گروه معماران آرل وارد خانه مردم شده و نیازها و مشکلات طراحی داخلی منزل را مورد بررسی قرار میدهند. گروه معماران آرل سپس با استفاده از دانش ، خلاقیت و تجربه خود در طراحی داخلی بهترین چیدمان را برای منزل مورد نظر طراحی کرده و با رضایت کارفرما تغییرات لازم را اعمال می‌کنند.
در برنامه خانه نو مبارک همه اقدامات از مشاوره تا سازمان دهی منزل به صورت رایگان انجام می گیرد. یکی از اتفاقات خوب این مستند ترکیبی آن است که با مشارکت واقعی خود مردم تولید می شود و از شهروندانی که مایل اند با در اختیار گذاشتن خانه خود در ساخت این برنامه مشارکت کنند. «خانه نو مبارک» با محوریت توجه به دکوراسیون خانه های ایرانی و آموزش علم طراحی داخلی در ۶۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای تولید می‌شود. شهروندان تهرانی در صورت تمایل می تواند علاقمندی خود را برای مشارکت دراین برنامه به شماره ۳۰۰۰۰۲۰۶ پیامک کنند. برنامه خانه نو مبارک به سفارش گروه مستند شبکه دو به همراه گروه معماران آرل در حال تولید است.

معرفی برنامه های تلویزیونی مرتبط با طراحی داخلی

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته «خانه نو مبارک» پنجشنبه هر هفته از ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود و با محوریت توجه به دکوراسیون خانه های ایرانی و آموزش علم طراحی داخلی با همکاری گروه معماران آرل در حال تولید است. هدف دیگر برنامه خانه نو مبارک تغییر باور غلط "دکور منزل رفتار مختص طبقه مرفه جامعه است"، چراکه معتقدیم چیدمان وسایل و توجه به رنگ منزل بر زیبایی محیط زندگی افراد و روحیه آنها تاثیرگذار است و حال آنها را خوب می‌کند.

ّ برای کسب اطلاعات بیشتر و کارهای اجرا شده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

خانه نو مبارک

http://www.arel.ir/fa/News-Category-448.html

منبع : معماری آرل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.