معرفی برنامه های کابردی آخر هفته +دانلود

این روزها بیشتر افراد از تلفن های اندروئیدی و یا آیفون استفاده می کنند. یکی از مهمترین نیازهای این تلفن های همراه برنامه های کاربردی است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، این روزها سهم بسیار زیادی از بازار تلفن همراه داخلی کشور را سیستم عامل آندروئید در دست دارد به طوری که حتی گوشی های ملی مانند GLX G1 نیز از این سیستم بهره می برد. در اینجا سعی داریم تا برنامه های کاربردی به شما معرفی کنیم که می توانید روزانه ازآن ها برای کارهای خودتان استفاده کنید.

آنتی ویروس قدرتمند

یکی از مهمترین نرم افزارهایی که باید هر تلفن همراهی از آن استفاده کند یک آنتی ویروس قدرتمند است. برنامه های آنتی ویروس بسیار زیاد هستند اما ما برای شما بهترین آن ها را انتخاب کرده ایم. AVG Antivirus آنتی ویروس قدرتمند شرکت پرآوازه AVG برای محافظت همه جانبه از گوشی اندرویدی شما در برابر عوامل مخرب است.

این نرم افزار نه تنها یک آنتی ویروس قوی برای حفاظت از گوشی شما در برابر ویروس ها و نرم افزارهای مخرب و جاسوسی به شمار می آورد، بلکه از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شما محافظت می کند و هویت شما در محیط آنلاین را مخفی نگه می دارد. نرم افزار قابلیت دریافت موقعیت مکانی گوشی گم شده با استفاده از نرم افزار Google Maps را هم دارد. علاوه بر اینها نرم افزار دارای مجموعه ابزارهایی کاربردی از جمله قفل سازی نرم افزارها، افزایش دهنده سرعت گوشی، متوقف سازی Taskها، پشتیبان گیری از نرم افزارها می باشد.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

جاروبرقی تلفن همراه

شاید برای شما هم مشکل فضای مموری پیش آمده باشد و این مشکل باعث کند شدن تلفن همراهتان شده باشد. در اینجا قصد داریم تا بهترین نرم افزاری که می توانید برای پاک کردن اطلاعات زاید استفاده کنید را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار ۱Tap Eraser ابزاری برای مرتب و تمیز کردن گوشی اندرویدتان می باشد. در این  برنامه امکان حذف فایل های غیر ضروری گوشی شما مثل حافظه پنهان نرم افزار ها، سابقه جستجو، تاریخچه تماس ها و … به چندین حالت مختلف وجود دارد. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به مرتب و تمیز کردن گوشی شما به صورت کاملا خودکار و پاک کردن تمامی تاریخچه ها اشاره کرد.

این برنامه را می توانید اینجا دانلود کنید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.