معرفی برگزیدگان بخش نمایشنامه‌خوانی دومین یادواره تجلی بصیرت

۱۰م دیماه ،

هیئت داوران بخش نمایشنامه خوانی دومین یادواره تجلی بصیرت، برگزیدگان این بخش را اعلام کردند.

به گزارش هنرآنلاین، هیئت داوران این بخش از یادواره تجلی بصیرت، متشکل از اعظم بروجردی، مسعود موسوی و رضا صمدپور آرای خود را به شرح زیر اعلام کردند:

صحنه خوانی:

لوح سپاس و جایزه نقدی به محمد کمال علوی برای صحنه خوانی نمایش “سرگذشت خانه ما” از تهران اهداء شد.
سعید شهریار نیز برای صحنه خوانی نمایش “خواب در تالار آئینه” از یزد مورد تقدیر قرار گرفت

موسیقی و افکت:

لوح سپاس و جایزه نقدی به سجاد کیانی و حمید قلی پور برای افکت و موسیقی نمایش “مخالف خوان” از تهران اعطاء شد.

نمایشنامه:

لوح سپاس و جایزه نقدی به نمایشنامه “سرگذشت خانه ما” نوشته علی میرزا عمادی و نمایشنامه “شکوفه زمستانی” به نویسندگی زهره غلامی تقدیم شد.

نمایشنامه خوان زن:

ضمن تقدیر از جمیله ستوده نیا نقش خوان نمایش “خواب در تالار آئینه” رتبه سوم به صورت مشترک به فرشته فرشاد نقش خوان نمایش “مخالف خوان” از تهران، هلیا جعفری نقش خوان نمایش “شکوفه زمستانی” از البرز و مریم هاشمی نقش خوان نمایش “اسماعیل اسماعیل” از یزد اهدا شد.

رتبه دوم این بخش به صورت مشترک به نوشین منوچهری نقش خوان نمایش “مرگ ناصری” از اصفهان و پریسا غفوری نقش خوان نمایش “سرگذشت خانه ما” از تهران تعلق گرفت.

رتبه اول به سوده ازقندی نقش خوان نمایش “شکوفه زمستانی” از البرز و سپیده دستینه نقش خوان نمایش “سرگذشت خانه ما” اختصاص یافت.

نمایشنامه خوان مرد:

ضمن تقدیر از امیررضا وزیری نقش خوان نمایش “خواب در تالار آئینه” از یزد، رتبه سوم به صورت مشترک به جهانگیر نکویی نقش خوان نمایش “مرگ ناصری” از اصفهان، امیر صاحب جلال نقش خوان نمایش “اسماعیل اسماعیل” از یزد و مهدی خادمیان نقش خوان نمایش “مرگ ناصری” از اصفهان تعلق گرفت.

رتبه دوم این بخش نیز به مهرداد جعفری نقش خوان نمایش “شکوفه زمستانی” از البرز، محمد ترابی نقش خوان نمایش “مرگ ناصری” از اصفهان و احمدرضا جهان تاب نقش خوان نمایش “سرگذشت خانه ما” از تهران اختصاص یافت.
هیئت داوران در این بخش نقش خوانی را حائز رتبه اول ندانست.

کارگردانی:

رتبه سوم این بخش را ایمان شیعه کارگردان “شکوفه زمستانی” از البرز و رتبه دوم را آزاده کمال بروجردی کارگردان “مرگ ناصری” از اصفهان از آن خود کردند.

رتبه اول نیز به عرشیا اقبالی برای نمایش “سرگذشت خانه ما” از تهران تعلق گرفت.

بهترین اجرا:

هیئت داوران با توجه به ویژگی های تمامی آثار، هیچ یک از آن ها را به عنوان اثر برگزیده انتخاب نکرد، اما در نگاهی مقایسه ای نمایش “سرگذشت خانه ما” به کارگردانی عرشیا اقبالی از تهران را به عنوان اثر برتر یادواره اعلام کرد.چ

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.