معرفی بنگاهدار متخلف به تعزیرات

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تا کنون۲ هزار ۶۰۰ مورد از ابتدای اجرای طرح تعزیراتی بازرسی از بنگاه ها صورت گرفته وتعدادی نیز از بنگاه داران متخلف به تعزیرات معرفی شده است .
ابوالفضل صومعلو  با بیان اینکه ۲ هزار ۶۰۰ مورد از ابتدای اجرای طرح تعزیراتی بازرسی از بنگاه ها صورت گرفته است گفت: تعدادی نیز از بنگاه داران متخلف به تعزیرات معرفی شده است .

وی در ادامه افزود: به دلیل همزمانی اجرای این طرح با ماه رمضان تاکنون مراجعه کننده حادی برای تخلف در افزایش اجاره بها نداشته ایم.

معاون وزیر راه وشهرسازی در پاسخ به کاهش اجاره در ماه رمضان گفت: تا کنون تحلیلی در خصوص کاهش اجاره بها در ماه رمضان انجام نداده ایم که امیدوار هستیم در پایان این ماه با جمع بندی های صورت گرفته کاهش یا افزایش اجاره بها مشخص خواهد شد.

پیش از این نیز مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه در ماه رمضان میزان اجاره بها کاهش می یابد گفت: در این ماه اغلب قرار دادهای توسط مالکان با در نظر گرفتن فضیلت ماه رمضان بسته می شود.

وی ادامه داد: وی با بیان اینکه در ماه های گذشته از جمله در دی ،بهمن، اسفندماه میزان معاملات روزانه ۱۵ هزار ۲۰۰ معامله می شد گفت: این روزها میزان معامله به ۴ هزار و۲۰۰ معامله رسیده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک در ادامه توضیح داد: این میزان کاهش معامله نشان گر رکود شدید در بازار مسکن در طی چندماه اخیر است.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.