معرفی تازهترین خدمات بانکداری همراه

۱۰م آذر ،

بینا- ایرانسل از آبان ۱۳۸۹ به عرضه خدمات حقیقی بانکداری همراه به مشترکین خود اقدام کرده است.
براساس گزارش ایسنا، انجام خدمات بانکی ایمن ازطریق تلفن همراه، همواره یکی از دغدغه‌های شبکه بانکی و اپراتورهای تلفن همراه در کشور بوده که با استفاده از خدمات بانکداری همراه ایرانسل اماکن استفاده از این خدمات به صورت همیشگی و درهمه جا بدون نیاز به نرم‌افزار یا گوشی خاص میسر شده است.
کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از این سرویس و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، نسبت به انجام امور بانکی از جمله خرید شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب، انتقال وجه و خرید الکترونیکی کالا اقدام کنند.
مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این سرویس می‌توانند یکی از کدهای دستوری #۷۲۰*،#۷۲۴*، #۷۳۳* ، #۷۴۷* و یا #۷۶۴* را که به ترتیب برای دسترسی به خدمات بانکداری همراه بانک‌های پاسارگاد، بانک سامان، خدمات پرداخت پرشین سوئیچ، پست بانک ایران و بانک گردشگری در نظر گرفته شده را از تلفن همراه خود شماره‌گیری کرده و از خدمات این سرویس جهت پرداخت قبوض و خرید شارژ بهره‌مند شوند.
براساس این گزارش، استفاده از کدهای دستوری این بانک‌ها به معنی وجود محدودیت در بانک صادرکننده کارت جهت استفاده از این خدمات نیست چراکه به این منظور تنها لازم است کارت مورد استفاده توسط مشترک عضو شبکه شتاب باشد.
درمرحله بعد و با توجه به راهنمایی های گام به گام هریک از پنج درگاه مورد اشاره، مشترکین می‌توانند به سادگی از خدمات این بانکها بهره ببرند و برای انتخاب منوهای مختلف نیز تنها کافیست شماره منو را در پاسخ شماره‌گیری کنند تا علاوه بر استفاده از خدماتی چون خرید شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب و خرید الکترونیکی کالا، از خدمات دیگری از قبیل حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و ملاحظه گزارش پرداخت‌ها نیز بهره مند شوند.

خدمات بانکداری ایرانسل
یکی از مهمترین مزایای استفاده ازخدمات بانکداری همراه ایرانسل عدم نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار و اعمال هیچ تغییری در تنظیمات پیش فرض گوشی تلفن همراه اعلام شده است. همین موضوع سبب شده تا امکان ارائه این خدمت برای تمامی گوشی‌های تلفن همراه از قدیمی‌ترین مدل گوشی‌های موبایل تا پیشرفته‌ترین آنها ممکن شود.
همچنین با توجه به اینکه استفاده از این سرویس هیچ هزینه‌ای برای مشترکین علاقه‌مند به استفاده از آن ندارد، مشترکین می توانند چندین کارت بانکی خود را به یک سیم کارت متصل و از خدمات بانکداری همراه ایرانسل از طریق کارتهای بانکی‌شان استفاده کنند.
علاوه براین جهت عضویت دراین سرویس نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا شرکت نیز وجود ندارد که به سهل الوصول بودن دسترسی مشترکین به این خدمت تازه ایرانسل کمک شایانی کرده است.
مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که تنها راه ورود به سیستم خدمات بانکداری همراه ایرانسل، استفاده از کدهای دستوری بانکهای پاسارگاد، گردشگری، سامان، ارائه دهنده خدمات پرداخت پرشین سوئیچ و پست بانک ایران است. بنابراین دریافت پیامک هایی ازمنابع نامعلوم درارتباط با این سرویس همگی غیرمعتبر خواهند بود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.