معرفی ترکان، زنگنه و هاشمی برای ریاست سازمان نظام مهندسی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/در اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ترکان، زنگنه و هاشمی با کسب بیشترین آراء برای ریاست سازمان نظام مهندسی معرفی شدند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) با تشکیل اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور وزیر راه و شهرسازی، ترکان، زنگنه و هاشمی به عنوان سه نامزد حایز بیشترین رأی ریاست سازمان نظام مهندسی به ترتیب ۱۵ رأی، ۱۴ رأی و ۱۱ رأی کسب کردند.

در اجرای ماده ۱۱۵ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، شورای مرکزی در اولین جلسه خود به دعوت وزیر راه و شهرسازی و با ریاست وی تشکیل شد که در این جلسه هشت نفر از اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی برای کسب کرسی ریاست نامزد شدند و با شرکت اعضای شورای مرکزی رای‌گیری انجام شد.

بنابر این گزارش تعداد آراء کسب شده توسط نامزدها شامل ترکان ۱۵رأی، زنگنه ۱۴ رأی، هاشمی ۱۱رأی، بیات ماکو هفت رأی، بهادری شش رأی، عامری شش رأی، فرج زاده‌ها پنج رأی و اژدری مقدم سه رأی بود.

بنابر ماده ۱۱۵ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شورای مرکزی از میان خود سه نفر را به منظور تعیین رئیس شورای مرکزی به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی از بین آنها یک نفر از به عنوان رئیس شورای مرکزی که رئیس سازمان نیز محسوب می‌شود برای صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی خواهد کرد.

دوره تصدی رئیس شورای مرکزی به مدت سه سال است و انتخاب مجدد او مشروط به تحقق شرایط فوق بلامانع است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.