معرفی جوانان منتخب جشنواره ملی حضرت علی اکبر در ۱۱ تیرماه جاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،’ محمد صادق اکبری’ شامگاه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره جوان کارآفرین از بخش های جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در هتل المپیک تهران افزود: کارآفرینی اساسی ترین بخش مسیر حرکت نظام هاست که می تواند به پویایی و حرکت شتابان کشور به سمت توسعه کمک کند.در این راستا جوانان به عنوان موتور محرک کشور نقش مهمی در کارآفرینی دارند.

دبیر کل جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) گفت: در سالی که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است، اهمیت برگزاری بخش کارآفرینی جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) مضاعف است.

اکبری تاکید کرد: به منظور تحقق این موضوع در کشور، مسوولان باید عرصه ها را برای حضور جوانان در بخش کارآفرینی با وضع قوانین و فراهم کردن تسهیلات باز کنند.

وی به برگزاری جشنواره جوان کارآفرین در کل کشور اشاره کرد و افزود: در این بخش از جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) جوانان توانمند کشور معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه در جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) ۱۵ بخش مختلف تبیین شده است، گفت: اکنون دو جشنواره جوان، کشاورزی و روستایی و بخش فرهنگی جشنواره که شامل رسانه، ادبیات، جوان و قرآن است در این هفته برگزار می شود.

به گفته وی، با برگزاری این دو جشنواره همه جشنواره های موضوعی جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) برگزار شده است.

اجتمام**۹۱۳۴ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۷۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.