معرفی دفترچه تلفن ام‌تی‌ان در اوگاندا

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با استفاده از سرویس تازه ام‌تی‌ان اوگاندا مشتریان می‌توانند همواره و در هر کجا به جزئیات تماس هزاران نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده در کشور دسترسی پیدا کنند.
 
این دفترچه تلفن مبتنی بر پیامک در حال حاضر شامل ۹۰۰۰ شماره از جمله شماره تلفن سازمان‌های بین‌المللی، شرکت‌ها، بازرگانان و رسانه‌هاست.
 
براساس اظهارات ارنست فونترنل، معاون بازاریابی ام‌تی‌ان اوگاندا، دفترچه تلفن ام‌تی‌ان یکی از راهکارهای مناسب برای مشتریان و شرکت‌هاست. با استفاده از این سرویس شرکت‌ها می‌توانند با صرف هزینه‌ای اندک میزان دسترسی به خود را بالا ببرند و مشتریان قادر خواهند بود به راحتی به شماره تماس‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
 
فونترنل افزود: «در یک فضای اقتصادی رو به رشد که مشتریان از نظر زمانی تحت فشار می باشند، هر کسب‌وکاری باید دسترسی به شرکت‌ها و برندهای خود را تسهیل نماید. تجار می‌توانند با استفاده از این راهکار رایگان و مناسب خود را به عموم معرفی کنند و عموم اشخاص می‌توانند به شماره تماس شرکتهای ثبت شده با هزینه‌ای بسیار مناسب دست پیدا کنند. از آنجا که این راهکار مبتنی بر پیامک است و تقریبا تمامی گوشی‌های تلفن همراه از پیامک پشتیبانی می‌کند، این خدمات به صورت مجازی قابل دسترس همگان است.»
 
افراد حقیقی و حقوقی برای ثبت یا به روزرسانی هر شماره تماس لازم است نام یا نام تجاری، آدرس، شماره تماس، آدرس پست الکترونیکی و وب پایگاه اینترنتی مربوطه را به یک نشانی ایمیل ارسال کنند و اطلاعات خود را به صورت رایگان اضافه یا به روزرسانی کنند.
 
جهت دستیابی به جزئیات تماس اشخاص حقوقی، مشتریان می‌توانند نام شرکت را به ۱۹۱ ارسال دارند تا جزئیات تماس بلافاصله و فقط با هزینه ‌220 شیلینگ برای آن‌ها ارسال گردد.
 
وی در ادامه همچنین گفت: «چشم انداز ام‌تی‌ان ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی تازه و جسورانه به مشتریان است و راه‌اندازی دفترچه تلفن ام‌تی‌ان شاهد دیگری بر توانایی ما در استمرار خدمات نوآورانه با هدف ارتقاء و بهبود قابل توجه زندگی مشتریان می‌باشد.»

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.