معرفی دوربین Samsung WB100 + عکس

شرکت سامسونگ از دوربین جدید خود با نام WB100 پرده برداری کرد. طراحی اصلی این دوربین برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا میباشد که اندازه ای مناسب و نسبتا کوچک داشته باشد.

به گزارش سه نسل به نقل از گویا آی تی ، این دوربین دارای زوم ۲۶x و لنز ۲۲٫۳ میلیمتر زاویه عریض میباشد که هم چنین از سنسور ۱۶٫۲ مگاپیکسلی بهره میگیرد. در قسمت فیلمبرداری نیز این دوربین میتواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. هم چنین دستگاه دارای قابلیت Dual Image Stabilisation میباشد که برای کسانی که در عکاسی حرفه ای نمیباشند و لرزشی دست زیادی دارند مناسب است.

دیگر ویژگی این دستگاه توانایی عکسبرداری به صورت سه بعدی در Live Panorama میباشد. تنظیمات ISO این دوربین نیز از ۸۰ تا ۱۶۰۰ متغیر است که البته میتوان آن را تا ۳۲۰۰ افزایش داد که فقط در عکسبرداری ۳ مگاپیکسل در دسترس هست. صفحه نمایش این دستگاه نیز به اندازه ۳ اینچ است و دارای خروجی HDMI v1.4 و خروجی قدیمی A/V میباشد. برای تامین انرژی این دستگاه باید از ۴ باطری AA استفاده کرد و وزن آن ۴۰۳ گرم است. این دوربین در ماه جولای باید قیمت ۲۷۵ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.