معرفی رئیس جدید اداره کل گزینش بانک ملی

بینا- با حضور حیدری مدیر عامل و دامغانیان و منصور خاکی اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران و احمدی دبیر کل بانک مرکزی، مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق اداره کل گزینش برگزار شد.

به گزارش بینا، حیدری در این مراسم که جمعی از مدیران امور و روسای ادارات مرکزی نیز حضور داشتند، با تقدیر از تلاش‌های آقای توکلی رئیس سابق اداره کل گزینش، آقای لطفی را به عنوان رئیس جدید این اداره کل معرفی کرد. وی با تاکید بر اهمیت گزینش نیروی انسانی کارآمد جهت ارتقای بهره‌وری بانک، خواستار اتخاذ روش‌های مناسب جهت نیل به این هدف شد.

در ادامه مراسم احمدی با عنوان اینکه سیستم بانکی، وسیع‌ترین و مهمترین خدمات را به مردم می‌دهد، گفت: مردم اعتماد بسیار بالایی به بانک ها دارند چون مهمترین دارایی‌های مادی خود را در اختیار بانک‌ها می‌گذارند و این جز با استفاده از نیروی انسانی کارآزموده و مورد اعتماد مردم میسر نشده‌است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های توکلی، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ لطفی جذب نیرو‌های انسانی در آینده نیز بر محور فوق صورت گیرد. توکلی رئیس سابق اداره کل گزینش نیز در این مراسم، کار گزینش را کاری کارشناسی و تخصصی دانست و گفت: کارگزینش به جهت اهمیت ورود نیروهای اصلح و کارآمد به سازمان بسیار حساس است و نیازمد دقت نظر زیاد گزینشگران می‌باشد.

در پایان مراسم مذکور لطفی رئیس جدید اداره کل گزینش با اشاره به اهمیت گزینش در انتخاب کارکنان اظهار داشت: اگر در انتخاب نیروهای انسانی که زیربنای یک سازمان هستند، دقت شود، فعالیت مطلوب آن سازمان بیمه می‌شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.