معرفی سینما برای رسیدن به تمدن اسلامی، شناخت رهبر معظم انقلاب از جهان را می‌رساند

۱۰اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس، ر پی سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه اجلاس علما و بیداری اسلامی یادداشت جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی بشرح زیر نوشت:

بار دیگر سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی سبب فروزندگی و درخشش هر چه بیشتر تفکر و اندیشه ای شد که مبنای حرکت بزرگ انقلاب اسلامی در عصر حاضر است. آنجاکه ترسیم هدف بلند مدت برای بیداری اسلامی را یادآور شدند، و نگاه اجتهادی و عالمانه به عرصه های گوناگون از جمله رسانه های مدرن، هنر و سینما را از لوازم تمدن درخشان اسلامی دانستند.

بی تردید هر فرازی از سخنان حکمت آمیز و پر از معرفت و اندیشه والا و با افق های بلند رهبری معزز انقلاب اسلامی، سبب غرور و استحکام ایمان مجاهدانی می گردد که در بلندای نگاه خود به احیای تمدن بزرگ اسلامی می اندیشند.

شناخت دقیق رهبری معظم انقلاب اسلامی از جهان امروز سبب می گردد ایشان هنر و سینما را از لوازم بلاشک رسیدن به تمدن اسلامی بدانند. جا دارد به نمایندگی از جامعه هنری و سینمایی کشور از معظم له تشکر نمایم که با ترسیم مأموریت هنر و سینما، شأن و جایگاه هنرمندان و سینماگران را ترسیم نمودند.

امیدوارم قاطبه هنرمندان و سینماگران نسبت به این رسالت تاریخی خود واقف گردیده و دور از جنجال های جشنواره ای و رسانه ای جهانی که می خواهند سینما و هنر را در مدار و مسیر باطل شیطانی به حرکت درآورند، سینما و هنر را در مسیر حقیقی مأموریت های خود که رسیدن به تمدن اسلامی است بیش از قبل رهنمون باشند.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.