معرفی لپ‌تاپ هیبریدی و کامپیوتر چند منظوره برای ویندوز ۸

 شرکت LG به تازگی سعی دارد وارد بازارهای جدید شده و با سلیقه کاربران همراه شود.

درست به همین دلیل هم این شرکت کره‌ای دو محصول جدید و جالب را برای ویندوز ۸ معرفی کرده است. اولین محصول این شرکت یک لپ‌تاپ هیبریدی ۶/۱۱ اینچی است که طراحی مدرنی داشته و از یک نمایشگر بسیار با کیفیت بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، محصول دیگر هم یک کامپیوتر بدون کیس یا چند منظوره ۲۳ اینچی است که از مشخصات فنی مناسبی مانند پردازنده Core i5 و کارت گرافیک GT640M شرکت Nvidia بهره‌مند است. این لپ‌تاپ هیبریدی که با مدلH160 به بازار معرفی شده است مانند Vaio DUO 11 شرکت سونی هم تبلت است و هم به صورت کشویی تبدیل به لپ‌تاپ می‌شود. این لپ‌تاپ هیبریدی دارای یک نمایشگر با کیفیت از نوع IPS است که زاویه دید آن به ۱۷۸ درجه می‌رسد. این لپ‌تاپ جدید با وزن ۰۵/۱ کیلوگرمی، ضخامتی برابر ۹/۱۵ میلیمتر دارد.

ویندوز 8باتری این محصول از نوع لیتیوم پولیمر است و در هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت می‌تواند انرژی مورد نیاز آن را تامین کند. این لپ‌تاپ دارای امکاناتی مانند پورت USB، پورتHDMI و پشتیبانی از کارت‌های حافظه Micro SD بوده و مبتنی بر سیستم عامل جدید ویندوز ۸ است. کامپیوتر چند منظوره و بدون کیس جدید این شرکت هم با نام V325 به بازار معرفی شده و در واقع ترکیبی از سه محصول کامپیوتر، تلویزیون و مانیتور است. درست به همین دلیل هم انتظار می‌رود این محصول در بازار با استقبال خوبی از طرفی کاربران و خریداران مواجه شود. نمایشگر تمام لمسی این کامپیوتر از ۱۰ نقطه تماس پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از رابط کاربری ویندوز ۸ کاملا مناسب است. اندازه این نمایشگر ۲۳ اینچ است و به گونه‌ای طراحی شده که رنگ سیاه و سفید را با یکدیگر تلفیق کرده است.

این کامپیوتر بدون کیس از تیونر TV جداگانه‌ای بهره می‌گیرد که به طور مجزا امکان خاموش و روشن کردن آن را بدون نیاز به روشن کردن کامپیوتر برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

این کامپیوتر بدون کیس به همراه یک دستگاه کنترل از راه دور عرضه می‌شود و به طور کامل می‌تواند نقش یک تلویزیون کوچک را ایفا کند. V325 همچنین دارای پردازنده Core i5 شرکت Intel بوده و از سیستم پخش تصاویر سه‌بعدی با استفاده از کارت گرافیک Geforce GT640M شرکت Nvidia بهره می‌برد.شرکت LG اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این دو محصول جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است. این در حالی است که این شرکت قصد معرفی محصولات دیگری برای ویندوز ۸ مانند مانیتور و اولترابوک را هم دارد.

خبر های مرتبط:

  1. A720 عنوان جدیدترین کامپیوتر چند منظوره لنوو
  2. Wind Top AP2011 ، کامپیوتر چند منظوره برای کاربران تجاری
  3. معرفی کامپیوترهای چند منظوره تمام‌لمسی از Acer

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.