معرفی لپ تاپ X44H اسوس

از لحاظ ظاهری، X44H دارای یک صفحه نمایش ۱۴٫۱ اینچی LED-backlit با رزلوشن ۱۳۶۶در ۷۶۸ است که در بالای آن یک وب کم ۰٫۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است.
این لپ تاپ ۳٫۴۴ کیلوگرمی در ابعاد ۳۴۸ در ۲۴۲ در ۲۵٫۷ میلیمتری ساخته شده که نه تنها لپ تاپ نسبتا سبکی است بلکه ظاهری ظریف و زیبا دارد.

این لپ تاپ‌ با پردازنده دو هسته‌ای Intel Pentium B950 کار می کند که با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز و میزان حافظه کش ۲ مگابایت، جزو پردازنده‌های رده پایین محسوب می‌شود.
همچنین پردازنده گرافیکی HD Graphics 3000 موجود در این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی سبک و متوسط، بسیار مناسب است.

حافظه رم ۲ و یا ۴ گیگابایتی این دستگاه‌ها برای انجام کارهای مختلف به طور همزمان و یا به اصطلاح مالتی تسکینگ بسیار خوب است البته مدل هایی که دارای ۲ گیگابایت حافظه رم هستند، قابلیت مالتی تسکینگ خیلی خوبی ندارند.

مادربرد استفاده شده در این لپ تاپ‌ها از نوع دو طرفه بوده که جلوی انتقال حرارت به سطح بالایی و کیبرد لپ تاپ را میگیرد، به همین دلیل فضایی که دست بر روی آن قرار می‌گیرد، همواره خنک بوده و کار کردن با کیبرد آن بسیار لذت بخش است.

از تکنولوژی‌های دیگر استفاده شده در این لپ تاپ‌ها می‌توان به تکنولوژی Power4Gear برای کنترل کردن سرعت فن‌های داخل دستگاه، تکنولوژی Palm Proof جهت جلوگیری از تکان خوردن اشاره گر ماوس بصورت تصادفی هنگام تایپ کردن و تکنولوژی Instant On که به این لپ تاپ‌ها این امکان را می‌دهد که در کمتر از ۲ ثانیه از حالت Sleep خارج شود.

باتری این لپ تاپ‌ها از نوع شش سلولی لیتیوم یونی بوده که می‌تواند با مصارف روزمره تا ۳ ساعت و نیم الی ۴ ساعت دوام آورد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.