معرفی محصول هیبریدی بی‌نظیری توسط ایسوس با قابلیت بوت دوگانه

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

ایسوس در نمایشگاه CES امسال غوغا به پا کرد و مجموعه‌ای از محصولات مختلف را به معرض نمایش گذاشت. از آن میان می‌توان به تبلت ویندوزی ۸ اینچی VivoTab Note 8، تلفن‌های هوشمند اندرویدی ZedFone در اندازه‌های ۴، ۵ و ۶ اینچی، و مانیتور ۲۸ اینچی ۴K اشاره کرد. در کنار این محصولات یک دستگاه هیبریدی نیز توسط این شرکت معرفی شد که نگاه‌های بسیاری را متوجه خود کرد.
 
به گزارش دیجیکالا، این محصول جنجالی ایسوس، Transformer Book Duet TD300 نام گرفته. این دستگاه دیدنی نه تنها قادر است به راحتی از یک تبلت به یک لپ‌تاپ تبدیل شود، بلکه در آن به سادگی فشار یک دکمه می‌توان بین اندروید و ویندوز ۸٫۱ سوییچ کرد.
 
 
بخش تبلت این دستگاه هیبریدی به یک نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی، پردازشگر ۴ هسته‌ای i7 اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. علاوه بر این‌ها بخش کیبورد و داک این دستگاه به یک ترابایت حافظه داخلی و پورت‌های متعددی از جمله HDMI، LAN، USB 3.0 و USB 2.0 مجهز شده است.
 
با وجود این که این محصول ایسوس با قابلیت بوت دوگانه اش مزایای بسیار بسیاری را برای مصرف‌کنندگان به همراه آورده، نمی‌توان از چند نکته منفی آن به آسانی گذشت. از آن میان می‌توان به استفاده از نسخه قدیمی تر اندروید (۴٫۱) و رزولوشن متوسط نمایشگر این دستگاه اشاره کرد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.