معرفی مدرسان خارجی همایش تئاتر کاربردی

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مدرسان خارجی اولین همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری که از دو کشور آلمان و آمریکا می باشند، معرفی شدند.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، اولین همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری که در قالب برپایی کارگاه‌های مختلف آموزشی از اول تیرماه با حضور هنرجویانی از چهارده استان کشور در شهرهای تهران، یزد، اصفهان، شاهرود، مشهد و زاهدان برگزار شده بود، طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه آیین پایانی خود را در تهران جشن می ‌گیرد.

در این همایش، کارگاه های دوره پیشرفته نیز با حضور اساتید مجرب بین الملل برگزار خواهد شد. طبق جدول برنامه ‌های مرحله نهایی اولین همایش تئاتر کاربردی، دو استاد از کشورهای آلمان و امریکا در این همایش حضور یافته و کارگاه ‌های خود را با عنوان “تئاتر برای زندگی” و “تئاتر درمانی” در پلاتوهای شماره یک و دو حوزه هنری برگزار خواهند کرد.

کارگاه “تئاتر برای زندگی” با حضور رعنا گراسر از کشور آلمان از ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه؛ صبح ها ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر ساعت ۱۵ تا ۱۸، کارگاه “تئاتر درمانی” با حضور برنت بلر از کشور آمریکا در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه، صبح ها، ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می گردد.

همچنین هزینه ثبت نام برای کارگاه “تئاتر برای زندگی” ۷۰ هزارتومان و برای کارگاه “تئاتر درمانی” ۴۰ هزار تومان پیش ‌بینی شده است. اولویت ثبت نام با هنرجویانی خواهد بود که تیرماه ۹۲ در دوره‌ های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حضور داشته ‌اند.

در این همایش علاوه بر کارگاه ‌های آموزشی، برنامه ‌های دیگری چون اجرای نمایش‌ های کاربردی، حلقه ‌های گفت و ‌گو، ارائه تجربه و نشست ‌های تخصصی نیز برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.