معرفی مراکز خرید پوشاک زمستانی برای کودکان

۴ م دیماه ،

برترین مجله اینترنتی ایران

هفت صبح: زمستان در راه است. آیا برای خرید لباس گرم فرزندانتان برنامه ای دارید؟ نمایندگی ها و مرکز خریدهای معرفی شده از اقتصادی ترین نمونه های موجود در بازار می باشند که می توانند گزینه های مناسبی برای خرید به حساب بیایند.

انتخاب بهترین برندهای پوشاک خارجی و داخلی بین این همه اسم که هر روز آنها را می شنویم، می پوشیم و استفاده می کنیم کار چندان ساده ای نیست. رقابت در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت برندهای خارجی این روزها بیشتر از پیش مشتریان را در انتخاب لباس برای کودکانشان سردرگم کرده است.

با این حساب خانواده ها علاوه بر ویژگی های مخصوص هر لباس و در نظر گرفتن همه جوانب باید به فکر جیب مبارک هم باشند. برای انتخاب راحت تر شما در این روزهای سرد زمستانی بهترین مراکز خرید و نمایندگی برندهای داخلی و خارجی را برای تان جویا شده ایم. چهار فاکتور اصلی کیفیت، قیمت، طراحی و برخورد با مشتری در هر کدام از فروشگاه ها مهمترین سبب برای انتخاب برندهای داخلی بوده است.

البته این فاکتورها در بعضی از نمایندگی ها کمرنگ و پررنگ می گردد. قبل از هر چیز بد نیست استثناها را در نظر بگیریم و به این موضوع توجه کنیم که آسمان همیشه هم یک رنگ نیست.

نقطه های طلایی برای خرید پوشاک زمستانی کودک و نوجوان

ارزانترین انتخاب های اسم و رسم دار

بیشتر برندهای خارجی بخشی از تولیدات خود را به لباس های کودک و نوجوان اختصاص داده اند. نایک، آدیداس، زارا، بوسینی و هنگ تن تعدادی از این برندها می باشند که می توانید لباس های مخصوص کودک و نوجوان را در کلکسیون هر فصل آنها پیدا کنید.

در این بین گرانترین پوشاک رده سنی کودک و نوجوان به نایک مربوط می گردد و اقتصادی ترین آنها به هنگ تن. برای خرید یک کاپشن از برند نایک این روزها به مبلغی بالای ۲۰۰ هزار تومان نیاز است اما اگر اسم برند برایتان بسیار مهم نیست می توانید این خرید را در فروشگاه هنگ تن با ۱۵۰ هزار تومان انجام دهید.

اگر از آن دست مشتریان خوش شانس باشید هم می توانید در نمایندگی های بوسینی و بین لباس های تک سایز نمونه های قیمت مناسبتری را انتخاب کنید. هر چند کیفیت و طراحی لباس های نوجوان در این نمایندگی یک سر و گردن بالاتر از رقیب ها است. در تمام نمایندگی های نامبرده می توانید انواع کاپشن، پلیور، شال و کلاه و لباس های گرم زمستانی دخترانه و پسرانه را در دسترس داشته باشید.


مناسب ترین برندهای وطنی

تعداد مهمترین برندهای داخلی برای کودکان و نوجوانان به تعداد انگشت های دست هم نمی رسد اما در بین همین تعداد اندک می توانید مرغوبترین کیفیت ها را در اختیار داشته باشید. اولین و بهترین انتخاب برای فرزندتان را بدون شک می توانید در کلکسیون زیروتن پیدا کنید. تنوع طراحی، کیفیت و قیمت های نسبتا مناسب از مهمترین ویژگی این کلکسیون به حسابی می آید.

علاوه بر انواع تی شرت و پلیورها می توانید انواع سوئی شرت و ژیله های مناسب فصل را هم در این نمایندگی انتخاب کنید. بیشترین تنوع لباس های کودکانه را نیز می توانید در نمایندگی رولان پیدا کنید. شاید مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت مرغوب هم تنها در این نماخیندگی موجود باشد. بهتر است برای خرید کاپشن بسیار در جست و جوی برندهای معروف ایرانی نباشید چرا که دست خالی از بازار برمی گردید. نمونه های موجود هم معمولا با اسم های متفرقه و خارجی عرضه می شوند. ایران کتان و سالیان هم دو برند دیگر است که می توانید برای خرید لباس های گرم روی آنها حساب کنید هر چند قیمت آنها نسبت به رقیب های ایرانی کمی گرانتر است.

نقطه های طلایی برای خرید پوشاک زمستانی کودک و نوجوان

انتخاب های متفرقه و مقرون به صرفه

مشتریانی که بسیار در قید و بند مارک و مارک بازی نیستند انتخاب های بیشتری پیش رو دارند. بهترین مراکز خرید را هم برای این قبیل خریدها می توانید در خیابان جمهوری حد فاصل فلسطین و ولیعصر پیدا کنید. اغلب لباس های این منطقه از نظر نوع طراحی متنوع بوده و قیمت های آنها نیز برای هر خانواده با هر میزان درآمد مناسب است.

می توانید در این منطقه برای خرید یک کاپشن از ۳۰ تا ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنید. برای خرید یک پلیور نیز از ۱۸ تا ۵۰ هزار تومان نیاز دارید. در کنار اینها می توانید انواع چتر، شال و کلاه، جوراب و دستکش، تی شرت و شلوار و کفش های مناسب فصل را نیز در اختیار داشته باشید. مهمترین ویژگی خرید از خیابان جمهوری فاصله کم فروشگاه و تنوع بسیار بسیار محصولات آنهاست.

برای خرید اکثر خرده ریزهای زمستانی می توانید با کمترین زمان و مناسبترین بودجه در این فروشگاه ها اقدام کنید. محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها نیز اکثرا تولید ملی می باشند و قیمت پایین آنها با توجه به برندهای خارجی سببی بر این موضوع است.


مناسب ترین ها از نظر قیمتمناسب ترین بورس خرید لباس کودکان و نوجوان در جنوبی ترین نقطه شهر تهران را می توانید در خیابان ری پیدا کنید. جایی که برای هر سلیقه و هر بودجه ای مناسب است، البته از برندهای معتبر و طراحی های خاص در این فروشگاه ها خبری نیست. اگر در جایی نزدیک به این منطقه زندگی می کنید بهتر است وقت خودتان را در سایر مراکز خرید شهر تلف نکنید و یکراست به همین جا بیایید.

نمونه هر لباس را می توانید در فروشگاه بعدی پیدا کنید چرا که بیشتر این اجناس سری دوزی تولیدی های داخلی می باشند. برای خرید یک بلوز بافتنی در فروشگاه های این منطقه می توانید از ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان هزینه کنید و برای خرید یک کاپشن هم به مبلغی کمتر از ۵۰ هزار تومان احتیاج دارید. کلکسیون مایحتاج زمستانی در این فروشگاه ها به طور کامل وجود دارد و می توانید از ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان هزینه کنید و برای خرید یک کاپشن هم به مبلغی کمتر از ۵۰ هزار تومان احتیاج دارید.

کلکسیون مایحتاج زمستانی در این فروشگاه ها به طور کامل وجود دارد و می توانید یک خرید کلی با تمام جزئیات را در این محدوده انجام دهید. کیفیت تعریف شده برای این اجناس کاملا متناسب با قیمت آنهاست و نباید توقع بیشتر از آن را داشته باشید. علاوه بر کاپشن و پلیور در این فروشگا می توانید انواع شلوارهای جین و کتان، تی شرت و لباس های ورزشی، شال و کلاه و دستکش را خریداری کنید.

نقطه های طلایی برای خرید پوشاک زمستانی کودک و نوجوان

تنوع، تنوع، تنوع

یکی از قدیمی ترین مرکز خریدهای مخصوص کودکان که با توجه به تنوع کیفیت و قیمت محصولاتش بی تردید برای هر خانواده ای مناسب است. در مرکز خریدها و فروشگاه های خیابان بهار می توانید انواع برندهای داخلی و خارجی را در کنار نمونه های متفرقه پیدا کنید. علاوه بر آن دسترسی به فروشگاه هایی که انواع لباس تولیدی های داخلی را مستقیما به مشتریان عرضه می کنند نیز مزیت دیگری برای این منطقه به شمار می رود. فروشگاه هایی که از لباس خانگی تا انواع لباس های جین و کاپشن های کوچک و بزرگ را عرضه می کنند.

 برای خرید یک بلوز زمستانی کودکانه در فروشگاه های این منطقه از ۱۸ هزار تومان و سایز نوجوان همان لباس از ۲۵ هزار تومان هزینه نیاز دارید. انتخاب یک کاپشن که نوع دخترانه و پسرانه آن فرق چندانی از لحاظ قیمت ندارد چیزی بالای ۴۰ هزار تومان هزینه نیاز دارید. تنوع محصولات داخلی و خارجی، کیفیت و قیمت های متفاوت برای هر کدام موضوعی است که برای مشتریان راضی کننده بوده و محصولات داخلی نیز از کیفیت های مناسبی نسبت به سایر مراکز خرید برخوردارند.


انتخاب های خاص و محدودیت های آن

خیابان سنایی یکی دیگر از مراکز خرید مخصوص کودکان و نوجوانان است که فروشندگان آن بیشتر به کیفیت و خاص بودن اجناس ارائه شده می اندیشند. بدون شک قیمت محصولات ارائه شده نیز به سبب کیفیت و موقعیت فروشگاه ها کمی گران است و معمولا مشتریان خاص از این فروشگاه ها خرید می کنند. اگر در یکی از فروشگاه از لباس یا کفشی خوشتان بیاید که سایز یا رنگ دلخواه شما را نداشته باشد پیدا کردن نمونه مناسب در دیگر فروشگاه ها برایتان تقریبا غیرممکن است.

محدودیت در انتخاب اجناس مهمترین موضوع در فروشگاه های خیابان سنایی است و این محدودیت در مورد رنگ و سایز تمام اجناس وجود دارد چرا که بیشتر این محصولات با تعداد محدود وارد شده اند. بیشترین پوشاک عرضه شده در این منطقه ترک یا تایلندی می باشند و اگر قدرت تشخیص آنها را داشته باشید دیگر لازم نیست هزینه بیشتری برای خرید یک جنس چینی یا تایلندی پرداخت کنید.

در این بین می باشند فروشگاه هایی که معمولا بیشتر اوقات سال را حراج دارند و لباس های عرضه شده در آنها اغلب چینی می باشند که کیفیت آنها با توجه به بودجه ای که باید بپردازید قابل قبول است. شانس خرید برای نوجوانان در این فروشگاه ها بیشتر است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.