معرفی مقاصد گردشگری مناسب فصل پاییز

بهترین تفریح و تنوع در روز‌های پاییزی سفر رفتن و دیدن شهر‌های جدید است چند مقصد زیبا که در پاییز هم دیدنی‌ است و هم بسیار به‌صرفه تمام می شود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/10/1287a6dda32bd6e474a71964579abcad.jpg

دیدن زیبایی‌های تفلیس در پاییز با تور گرجستان

فرصت خوبی برای رزرو تور گرجستان است در پاییز نرخ تور‌ها ارزان تر شده با با یک تعطیلی چند روزه سفری خوب را تجربه می‌کنید. این شهر هم مناطق تاریخی ارزشمندی دارد و هم انواع غذاهای خوش مزه گرجی را نوش جان می کنید که بسیار با ذائقه ایرانی سازگار است.

تور‌های گرجستان با پرواز‌های چارتر قشم ایر و زاگرس توسط آژانس آویسابرنامه‌ریزی می‌شوند تمام پرواز‌ها برای آسودگی مسافران دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند. به راحتی از فرودگاه بین‌المللی تفلیس به هتل می رسید.
در گرجستان بهتر است هتل چهار ستاره به بالا رزروکنید تا از خدمات ‌هتل‌ها و صبحانه‌های خوش‌مزه گرجی لذت ببرید لیست هتل‌ها را در وب‌سایت آژانس آویسا ببینید و هتلی را که با سلیقه و بودجه شما مناسب بود انتخاب کنید.
در خیابان‌های سنگ فرش و زیبای روستا ولی قدم بزنید و به میدان لیبرتی برسید در کافه‌های مسیر نوشیدنی‌های خوش طعم گرجی بنوشید و از بوتیک‌ها دیدن کنید این قسمت قدیمی شهر پر از ساختمان های زیبای قدیمی اس که دیدنشان برایتان جذاب است.
مردم گرجی بسیار مهماندوست و خوش مشرب هستند از معاشرت و هم صحبتی با آنها لذت می‌برید و تجربه جدیدی کسب می‌کنید
یک روز را برای رفتن به دریاچه لاکپشت کنار بگذارید این دریاچه که در بالا دست شهر است منظره زیبا از تفلیس به شما می‌دهد در کنار دریاچه نهار گرجی نوش جان کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید یک موزه مردم شناسی زیبا در همان نزدیکی است که دیدنش برایتان جالب است.
برای بهترین سوغاتی‌های سنتی به شهر قدیمی تفلیس بروید و از مغازه‌های سنتی فروشی خرید کنید. برای دیدن این سرزمین زیبا با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/10/3536e6907e7cc5387431ebb1ff0f092f.jpg

لم دادن و تماشای ساحل زیبای دریای آندامان با تور تایلند

تور تایلند انتخاب خوبی برای سفر در تعطیلات یک هفته‌ای است تور‌های مختلف به بانکوک، پاتایا و پوکت به صورت ۷ شب و ۸ روز با پرواز ماهان برنامه ریزی شده اند تا اقامی دلچسب را در این کشور زیبا تجربه کنید.
بازار‌های ارزان تایلندی جان می‌دهد برای گشتن‌های طولانی و خرید کردن البته چانه زنی را در بازار‌های آسیایی فراموش نکنید. یکی دیگر از جذابیت‌های معروف تایلند دکه‌های غذا فروشی است که عطر و بوی ادویه‌های مختلف و غذاهای خوشمزه تمام بازار را پر می کند، در خیابان ‌های شلوغ انواع غذاهای آسیایی را نوش‌جان کنید.
در انتخاب تور چند انتخاب پیش رو دارید هم می‌توانید یکی از شهرهای پرطرفدار مثل پاتایا و پوکت را انتخاب کنید و تمام یک هفته اقامت ساحلی را تجربه کنید و هم تور‌های ترکیبی را انتخاب کنید و چند شب ابتدایی سفر در بانکوک اقامت داشته باشید.
هتل‌های پاتایا و پوکت را ببینید هتل‌های پیشنهادی آژانس هم قیمت مناسبی دارند و هم خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. برای لذت بردن در روز‌های اقامت در پاتایا و پوکت هتل پنج ستاره نزدیک ساحل و خیابان پاتونگ را انتخاب کنید و از لم دادن‌های طولانی کنار سواحل شفاف و آبی دریای آندمان لذت ببرید. تمام هتل‌های برایتان هر روز صبحانه تایلندی نیز سرو می‌کنند. تمامی این تور ها در آژانس آویسا با پرواز‌های ماهاناجرا می‌شوند و گردشگران دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند.
خوش گذرانی در تایلند تمام نشدنی است و با هر سلیقه‌ای که دارید موضوع جذابی برای شما فراهم است درنگ نکنید و برای دیدن این کشورزیبا با آژانس اویسا تماس بگیرید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/10/9b75c8f6b9da66c680ce10e5c99b1e44.jpg

تجربه بهترین روز‌های پاییزی در سفر با تور استانبول

استانبول در این روز‌ها انتخاب گردشگران تمام دنیاست این شهر با موقعیت جغرافیایی عالی زیبایی دو چندانی پیدا کرده و منظره‌های شهری بی نظیری را پیش روی خودمی بینید. این شهر خوردنی‌های متنوع دارد؛ ترک‌های استابول دسر‌های خوش مزه‌ای دارند انواع باقلواها را با قهوه‌های ترک و چای‌های خوش طعم را در کافه‌های زیبای استانبول نوش جان کنید.
تور‌های استانبول بسیار متنوع هستند از از حود سه شب به بالا برنامه‌ریزی می‌شوند؛ آژانس آویسا چارتر‌ کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر است و تور ها با نرخ به صرفه همین پرواز ارائه می‌شوند.
هتلتان را در محله‌ای انتخاب کنید که دست رسی راحت به تراموا یا خیابان استقلال یا سلطان احمد داشته باشد که برای گشت شهری زمانو هزینه زیادی صرف نکنید. هتل های مختلف سه تا پنج ساره استانبول را بررسی کنید اگراقامتتان کوتاه است یک هتل چهار ستاره زیبا با امکانات خوب انتخاب کنید که از هتل هم لذت ببرید تمام هتل‌‌های آژانس دارای صبحانه‌های خوش مزه ترکی هستند.
بعد از صرف صبحانه روزانه برای قدم زنی به اسقلال بروید و از هیاهوی این خیابان و فروشگاهای مختلف دیدن کنید تمام برند‌های ترک در این خیابان شعبه دارند و در رقابت با یکدگر تخفیف‌های خوبی هم شامل برخی اجناس می‌شود.
از سنتی فروشی‌های گرند بازار سوغاتی بخرید و برای پاساژ گردی‌های طولانی به جواهر و فروم بروید.
برای هر وعده کباب‌های لذیذ ترکی و سالاد‌های خوب استانبول را امتحان کنید و از ماهی‌کباب‌های تازه و خوش‌مزه غافل نشوید.
چند روز را تعطیل کنید و با آژانس آویسا تماس بگیرید و برای یک سفر عاشقانه زیبا تور استانبول را رزرو کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.