معرفی نامزد نهایی ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان به تعویق افتاد

موسی‌پور: اعضای ائتلاف پنج‌گانه در نظرسنجی‌ها نزدیک هم می باشند

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
اعضای ائتلاف پنجگانه اصولگرایان که قرار بود با تشکیل جلسه‌ای در روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نسبت به تعیین گزینه نهایی این ائتلاف در صحنه رقابت‌‎های انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اقدام کنند، هنوز برای تعیین کاندیدای نهایی این ائتلاف به جمع‌بندی نرسیده و آن را به روز دیگر موکول کردند.

محمدرضا باهنر و منوچهر متکی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان نیز می باشند،   اعلام کرده بودند که نشست ائتلاف پنج‌گانه برای خروجی واحد در روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باهنر به فارس گفته بود: طبق نظرسنجی‌ها هر یک از اعضای ائتلاف که بالاتر باشد انتخاب خواهد شد. بنده به این ساز و کار معتقدم و اگر اول شوم حتماً می‌مانم.

منوچهر متکی نیز به مهر اعلام کرده بود: در ائتلاف پنج نفره اصولگرایان در انتخابات ریاست‌ جمهوری، طبق یک توافق نانوشته به نتیجه رسیدیم که با نظرسنجی‌ها مشخص کنیم چه کسی بیشترین رأی را دارد. چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در جلسه پنج نفره ائتلاف اصولگرایان تمام این اطلاعات و نظرسنجی‌ها رصد می‌شود و یک نفر به عنوان خروجی ائتلاف معرفی می‌شود.

با وجود اعلام دو نفر از اعضای ائتلاف پنج گانه اصولگرایان برای تعیین کاندیدای نهایی این ائتلاف در روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، اما این پنج اصولگرا با وجود تشکیل جلسه مشترک در این روز، برای معرفی کاندیدای نهایی به جمع‌بندی نرسیدند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمد موسی‌پور دبیر ائتلاف پنج گانه اصولگرایان در این باره گفت: در جلسه چهارشنبه پنج عضو ائتلاف اکثریت دربارهٔ مباحث انتخاباتی و آرایش‌ انتخاباتی بحث شد. در ادامه برای انتخابات نامزد نهایی، نظرسنجی‌های صورت گرفته مورد بررسی قرار گرفت؛ در نظرسنجی‌ها فاصله بسیاری بین نامزدهای ائتلاف اکثریت ملاحظ نمی‌شد.

موسی‌پور گفت: مقرر شد اعضای ائتلاف اکثریت تا پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه مباحث را مورد بررسی قرار داده و بر اساس تفاهم، یک نامزد را نهایی کنند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.