معرفی نسل تازه خدمات یاهو در CES

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

"ماریسا مایر"(Marissa Mayer) مدیرعامل شرکت یاهو در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان موسوم به CES 2014 در مقابل هزاران نفر سخنرانی کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، او طی سخنرانی خود که حدود یک ساعت به طول انجامید، از اهداف یاهو برای سال ۲۰۲۴ میلادی گفت و پس از آن با بعضی از مدیران عامل در شرکت‌های بزرگ صحبت کرد.
 
به گفته مایر، در نمایشگاه CES 2014 مهم‌ترین سخنرانی چند سال اخیر خود را انجام داد و طی آن اظهار داشت که یاهو قصد دارد به صورت گسترده فعالیت‌های خود را به دستگاه‌های موبایلی انتقال دهد.
او گفت که یاهو ماهانه بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر موبایلی دارد و اگر قرار باشد که مجموع مشترکان موبایلی آن در سطح جهانی شمارش شوند، تعداد آن‌ها از ۸۰۰ میلیون نفر هم فراتر می‌رود. 
 
مدیرعامل یاهو پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۳٫۸ میلیارد دستگاه موبایلی در سراسر جهان به اینترنت متصل خواهند بود که البته شرکت یاهو قصد دارد بخش قابل ملاحظه‌ای از آن‌ها را به سمت خود بکشاند.
 
مایر همچنین خاطر نشان کرد که با خرید شرکت Couric در سال ۲۰۲۴، قصد دارد فعالیت‌های یاهو را به طور خاص روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی متمرکز کند. 
 
مدیرعامل یاهو همچنین سرویس تازهی را با نام Yahoo News Digest معرفی کرد که قرار است روزانه دو بار به‌روز شود که این سرویس در راستای خرید شرکت Summly راه‌اندازی شده است. شرکت یاهو همچنین قصد دارد مجله دیجیتالی تازه خود را با نام Yahoo Tech راه‌اندازی کند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.