معرفی نسل تازه کارت های گرافیک توسط ASUS

۲۰خردادماه،

ایسوس هموراه به مانند سال های قبل حضوری پررنگ در نمایشگاه Computex داشته و محصولات تازهی را معرفی نموده است.یکی از این محصولات  کارت‌ گرافیکی GeForce GTX 780 می باشد که در واقع نسل تازه کارت های گرافیکی در دنیا می باشد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، GeForce GTX 780 ASUS مبتنی بر فناوری ۲۸ نانومتری و پردازنده گرافیکی GK 110-300 شرکت NVIDIA طراحی و ساخته شده است. فرکانس هسته این کارت گرافیکی ۹۰۲ مگاهرتز می‌باشد و حافظه ویدیوی آن در فرکانس ۶۰۰۸  مگاهرتز کار می‌کند. GTX780 به ۳ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 و ۲۳۰۴ هسته CUDA مجهز می‌باشد. عملکرد و قدرت پردازش این محصول تازه ایسوس در مقایسه با کارت گرافیکی GTX 680 به میزان ۵۰ درصد بیشتر می باشد و بالاترین عملکرد را در اجرای انواع بازی و پردازش های چند رسانه‌ای به ثبت رسانده است.
 
GTX 780 از TXAA و FXAA پشتیبانی می‌کند که نقش مهمی را در جهت افزایش کیفیت و وضوح تصاویر بازی ایفا می‌کنند. با تکیه بر ابزار GPU Tweak کاربران می‌توانند تنظیمات مورد نیاز خود را روی کارت اعمال کرده و به حداکثر قابلیت‌های این کارت دست پیدا کنند. همچنین با کمک NVIDIA GPU Boost 2.0 مدیریت و اعمال تنظیمات تازه فرکانس پردازنده آسانتر و قابل اطمینان تر شده که در نتیجه سبب افزایش عملکرد، ذخیره انرژی می گردد.ایسوس از فناوری DirectCU II اختصاصی خود اما با طراحی تازه برای فرایند خنک کنندگی این کارت استفاده کرده است که طراحی تازه این فناوری برای اولین بار در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.