انواع وام فوری و وام بانکی فوری و ضروری قابل پرداخت در سال ۹۹

چند نمونه از انواع وام فوری که هم اکنون در شعب بعضی از بانک ها به صورت ضروری و وام بانکی فوری قابل پرداخت می باشد به شرح زیر است:

وام فوری و ضروری در سال ۹۹ براساس درخواست مشتریان قابل پرداخت می باشد.

● وام فوری وام ازدواج

وام ازدواج را می توان تنها وامی دانست که با وجود مشکلات فراوان سیستم بانکی، همچنان پرداخت آن به صورت گسترده انجام می گیرد. هر چند که در چند ماه قبل بعضی از بانک ها با اعلام اینکه منابع موجود در این زمینه را هزینه کرده اند، از پرداخت سر باز زده اند، پس از تحت پوشش قرار دادن ثبت نام وام ازدواج از سوی بانک مرکزی، کمتر بانکی می تواند از زیر پرداخت این وام شانه خالی کند.

برای دریافت تسهیلات ازدواج کافی است متقاضی پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک مرکزی، اقدام به ثبت نام کند تا در نهایت پس از چند روز نام بانک و شعبه مورد نظر برای دریافت تسهیلات به متقاضی معرفی شود. لازم به ذکر است که زوج های جوان آگاهی داشته باشند که برای دریافت این وام فقط داشتن یک ضامن کافی است و در صورتی که زوج های جوان شرایطی همچون سن کمتر از ۲۵ سال و یا مهریه زیر ۱۱۰ سکه را داشته باشند، بانک موظف به پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان است.

● وام فوری مشاغل خانگی

یکی دیگر از تسهیلاتی که پس از توقف چند ماهه پرداخت آن از ابتدای دی ماه از سر گرفته شده، وام مشاغل خانگی است. هم اینک سقف این وام به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است. برای دریافت آن کافی است به صندوق مهر امام رضا (ع) یا ادارات بازرگانی استان ها مراجعه و ثبت نام کنید. البته به یاد داشته باشید برای دریافت این وام، مدارکی که نشان دهنده اشتغال شما در یکی از مشاغل خانگی باشد، الزامی است.

● وام فوری خرید خودرو

تقریبا بسیاری از اقشار متوسط و بخش حقوق بگیر جامعه با وام خودرو آشنایی کامل دارند. این وام هم در سال قبل به مدت سه ماه متوقف شد اما عدم اطلاع رسانی لازم سبب شد تا هنوز بسیاری از مردم از آغاز مجدد آن بی خبر باشند. البته هم اکنون سقف این وام ۷ میلیون تومان با کارمزد ۱۴ درصد است اما از آنجایی که در چند ماه اخیر قیمت خودروها به طور چشمگیری افزایش داشته است، بعضی از خبرها از احتمال افزایش این وام در آینده نزدیک خبر می دهند. برای دریافت تسهیلات خرید خودرو کافی است پیش فاکتور خرید خودرو را به همراه سایر مدارک لازم و همچنین ضامن معتبر به بانک ارائه دهید تا پس از بررسی و انتقال سند به نام بانک و در رهن خریدار خودرو به متقاضی تحویل گردد.

● وام فوری درمان

وام درمان را شاید بتوان یکی از ساده ترین تسهیلات بانکی نام برد. این وام که سقف آن پنج میلیون تومان است، برای رفع نیاز بیمارانی طراحی شده است که از پس هزینه های درمان برنمی آیند. برای دریافت این وام در ابتدا بیمارستان باید میزان بدهکاری بیمار را تایید کند و پس از آن بیمار باید درخواست کتبی خود را به همراه سایر مدارک شناسایی به بانک بدهد تا پس از بررسی، پول به حساب بیمارستان واریز شود. هم اکنون بانک صادرات تنها پرداخت کننده آن است.

● وام فوری خرید لوازم خانگی

حتما شما هم تا به حال شنیده اید که بعضی از اشخاص با توسل به پیش فاکتورهای صوری وام های چند میلیونی خرید لوازم منزل دریافت کرده اند. البته این وام هم اکنون در سیستم بانکی پرداخت می گردد و سقف آن هم به ۴ میلیون تومان رسیده است، ضمن آنکه زوج های جوان در اولویت دریافت این وام قرار دارند.

همچنین سیستم بانکی برای حمایت از تولیدات داخلی، شرایطی همچون خرید محصولات ایرانی را (که از مصرف انرژی پایین تری برخوردارند) برای پرداخت این وام تعیین کرده است. گفتنی است که کارمزد تسهیلات خرید لوازم خانگی ۱۴ د رصد است.

● وام اجاره مسکن

وام اجاره مسکن همانطور که از نام آن مشخص است، برای اشخاصی طراحی شده که در اجاره خانه با کمبود نقدینگی مواجه می باشند. پرداخت این وام پس از چند ماه توقف، با افزایش نرخ اجاره بها در بعضی از بانک ها مجددا آغاز شده است و سقف آن ۵ میلیون تومان است. همچنین کارمزد این تسهیلات ۱۲ درصد است و هم اکنون بانک های صادرات، ملی، و تجاربت بیشترین تعداد پرداخت این وام را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

 وام مشارکت مدنی ؛ وامی با دو کارآیی متفاوت

وام مشارکت مدنی در اصل برای کمک به فعالان صنعتی و کشاورزی و اصناف طراحی شده بود تا با مشارکت بانک بتوانند بخشی از سرمایه شان را جور کنند. این وام در دو سال اخیر کارکرد کاملا متفاوتی هم پیدا کرده است. در مواقع ضروری می توانید با درخواست به یکی از بانک های خصوصی که در آن حساب دارید از این وام برای رفع نیازهای ضروری تان هم استفاده کنید.

کافی است که یک حساب جاری در یکی از بانک های خصوصی داشته باشید. با درخواست شما به راحتی برای پرداخت یک وام ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی موافقت می شود. البته مغازه داران و کسبه راحت تر و سریع تر می توانند این تسهیلات را بگیرند. ظاهرا بانک ها به صورت تلویحی پذیرفته اند حالا که پرداخت وام ضروری قرض الحسنه در شرایط فعلی برایشان امکان پذیر یا به صرفه نیست بخشی از این منابع را هم به این صورت برای رفع و رجوع نیازهای ضروری مشتریانشان اختصاص دهند.

چقدر می توانید روی آن حساب کنید: اگر مشتری خوش حسابی باشید و حساب جاری تان هم فعال باشد از طریق بانک های خصوصی تقریبا صد در صد موفق به دریافت این تسهیلات خواهید شد. معمولا هم واریز این وام به حساب متقاضی بیشتر از یک ماه طول نمی کشد. شرایط خاصی هم ندارد فقط معرفی یک نفر ضامن معتبر و دادن مدارک کاملی که از شما می خواهند کارتان را راه می اندازد.

میزان سود و شرایط باز پرداخت: یکی از ایرادهای مهم این تسهیلات درصد سود بالای آن است. برای این وام خرد که به اصطلاح برای کمک به شما در حل مشکل تان پرداخت می شود باید بین ۲۸ تا ۳۲ درصد سود بپردازید و مدت باز پرداختش هم بیشتر از ۱۸ ماه طول نمی کشد. هر چقدر تعداد قسط ها بیشتر باشد قاعدتا سود بیشتری هم از شما گرفته می شود اما به هر حال برای کسی که نیاز به جور کردن مقداری پول در مدت زمان کم دارد می تواند انتخاب خوبی باشد.


تسهیلات مضاربه ؛ کم اما کار راه انداز

یکی دیگر از وام هایی که هنوز هم در بانک ها پرداخت می شود وام مضاربه است. کسانی که در یک بانک دولتی یا خصوصی حساب داشته باشند، می توانند یک بار درخواست وام مضاربه کنند. اگر به بانک بدهکار نباشید این تسهیلات را می توانید در عرض دو هفته ای بگیرید. رقم آن معمولا بین سه تا هشت میلیون است. همه بانک ها اعتبار مخصوص مضاربه دارند.

چقدر می توانید روی آن حساب کنید: دریافت این وام تابعی از حساب جاری شماست. البته بانک ها برایشان کارکرد حساب مهم تر از رقم آن است. بنابراین اگر مشتری خوش حساب یکی از بانک های کشور باشید، می توانید تا درصد بالایی روی دریافت این تسهیلات حساب کنید. شما اول باید درخواست تان را در بانک ثبت کنید پس از بررسی کارکرد حساب و وضعیت بدهکاری تان به سیستم بانکی، در صورت موافقت رئیس شعبه مدارک خودتان و ضامن معرفی شده را به شعبه می دهید و معمولا بعد از ۱۵ روز وام به حساب تان واریز می شود.

میزان سود و شرایط باز پرداخت: سود وام مضاربه در بانک های دولتی و خصوصی متفاوت است. در بانک های دولتی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از شما سود می گیرند اما بانک های خصوصی بالای ۲۰ درصد سود می گیرند. البته بانک های خصوصی رقم وامشان بیشتر از دولتی هاست.

وام های مضاربه ای به صورت یکجا و بعد از یک سال از دریافت کننده پس گرفته می شود و سود آن هم همان زمان باز پرداخت محاسبه و دریافت می شود. هر چند بازپرداخت این وام به صورت یکجا است اما سود آن ماهانه محاسبه می شود بنابراین اگر بتوانید به جای وام یک ساله، ۹ ماهه مضاربه بگیرید به نفع تان است.


 وام ضروری درمان ؛ بگیر و نگیر دارد

یکی دیگر از تسهیلات بانکی قابل پرداخت به صورت ضروری، وام قرض الحسنه درمان است. این وام را چند بانک دولتی و نیمه دولتی پرداخت می کنند. کسانی که روی تخت بیمارستان گیر کرده اند و توان مالی تسویه حساب را ندارند، می توانند روی آن تا حدی حساب کنند.

دو سال قبل در صورت معرفی بیمارستان، بیمارانی که چنین وضعیتی داشتند، می توانستند روی آن حساب کنند اما در یک سال اخیر همه چیز به وضعیت اعتبار و میزان وام درخواستی بستگی دارد. سقف این تسهیلات پنج میلیون تومان است. بیمارستان های دولتی معمولا لیست بانک هایی که این تسهیلات را می پردازند در اختیار دارند و می توانند بیمار را به یکی از آنها معرفی کنند.

چقدر می توانید روی آن حساب کنید: در صورتی که میزان درخواست بیمار بین یک تا سه میلیون تومان باشد در حال حاضر تا ۵۰ درصد در شهرهای بزرگ می توان روی دریافت این تسهیلات برای رهایی از تخت بیمارستان حساب کرد. یکی از مهم ترین مدارک لازم برای دریافت این وام معرفی نامه بیمارستان است.

میزان سود و شرایط باز پرداخت: سود این وام چهار درصد است. برای باز پرداخت آن هم شرایط مناسبی در نظر گرفته شده است. این وام در اقساط بلند مدت از دریافت کننده بازپس گرفته می شود اولین قسط آن هم یک ماه پس از بهبود کامل بیمار به تایید پزشک معالج، شروع می شود. تمام محاسبات این تسهیلات بر اساس ضوابط وام های قرض الحسنه است.

 قرض الحسنه اعطایی ؛ اصلی فراموش شده

همه بانک های دولتی و خصوصی موظف شده اند در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شان وامی با نام قرض الحسنه اعطایی را در مواقع ضروری به متقاضیان پرداخت کنند. این وام معمولا مخصوص افراد سفارش شده از سوی شورای اسلامی شهر، استانداری ها و… است.

کسانی که در شرایط اضطراری قرار می گیرند باید بتوانند با دریافت معرفی نامه از یک نهاد از این تسهیلات استفاده کنند. سال های گذشته هم اعتبار تقریبا مناسبی به این بخش اختصاص می یافت اما در یکی، دو سال اخیر این اعتبارات به شدت کاهش یافته ولی هنوز هم پرداخت آن به طور کامل متوقف نشده است.

چقدر می توانید روی آن حساب کنید: هر چند در حال حاضر تقریبا حرف از وام قرض الحسنه آن هم وام ضروری و فوری زدن خنده دار است اما باز هم می شود در شهرستان ها روی نفوذ شورای شهر و استانداری ها و بخشداری ها حساب کرد. اگر مشکل پیش آمده برای متقاضی جوری باشد که بتواند یکی از این نهاد ها را قانع کند که او را به بانک معرفی کنند تا ۳۰ درصد می توان روی این وام هم حساب کرد.

میزان سود و شرایط باز پرداخت: این وام در اصل یک وام قرض الحسنه است و باید سود آن چهار درصد باشد اما بانک ها چون مجبور هستند از منابع غیر قرض الحسنه شان برای پر کردن اعتبار این تسهیلات استفاده کنند با ترفندهایی معمولا بین ۱۲ تا ۱۵ درصد از متقاضی سود می گیرند. باز پرداخت آن هم به صورت اقساطی و در قسط های طولانی است. رقم این وام معمولا بین سه تا پنج میلیون تومان است.

تا این لحظه ۴۶نظر ثبت شده
  1. Fatemeh Mansuri:

    به ۱۵میلیون تومن وام نیاز فوری دارم برای ودیعه مسکن ماهیانه ۳۰۰هزارتومن هم قسط میتونم پرداخت کنم.

  2. Fatemeh Mansuri:

    من به ۱۵ میلیون تومن وام برای ودیعه مسکن شدیدا نیازمندم لطفا بهم کمک کنید چون شرایط خیلی بدی دارم.ممنون

  3. علی:

    دوستان من برای مراسم عقدم وخرید طلا احتیاج فوری به ده میلیون وام دارم خواهشا هرکی اگه جایی سراغ داره خیلی ممنونش میشم ولطف بزرگی درحقم میکنه جوری که زندگیمو نجات میده.و اگر نتونم تا موعد عقدم پول جور کنم زندگیم از هم میپاشه…ممنون

  4. سعید محمدی:

    سلام وقت بخیر برای گرفتن وام مزاحمتون شدم

  5. کیهان:

    خوبه

  6. bergnerkelvin:

    وام! وام!! وام!!!
    آیا شما به دنبال یک شرکت اعتباری معتبر و اعتباری خصوصی هستید که برای فرصت های زندگی به وام می دهد. ما انواع وام ها را در راه بسیار سریع و آسان، وام شخصی، وام خودرو، وام خانه، وام دانشجویی، وام تجاری، وام سرمایه گذاری، ادغام بدهی و غیره ارائه می دهیم. آیا بانکها و سایر موسسات مالی را رد کرده اید؟ آیا شما نیاز به یک وام تثبیت یا وام مسکن دارید؟ بیشتر از این که ما اینجا باشیم تا همه مشکلات مالی خود را از گذشته دور کنیم. ما وام وام را به افراد و شرکت هایی که نیازمند کمک مالی هستند با نرخ ۲٪ اختصاص می دهیم. شماره امنیت اجتماعی لازم نیست و هیچ چک اعتبار لازم نیست، ۱۰۰٪ تضمین شده است. من می خواهم از این رسانه استفاده کنم تا به شما اطلاع دهد که ما کمک های قابل اعتماد و سودمند را ارائه می دهیم و خوشحال خواهیم شد که وام خود را ارائه دهیم.

  7. mrs rhoda john:

    سلام،
    من خانم رودا جان، وام دهنده وام های خصوصی هستم، آیا شما از نظر مالی پایین هستید؟ به دنبال وام برای پرورش کسب و کار خود، پرداخت صورتحساب و بدهی خود را، آیا شما توسط بانک ها و سایر موسسات مالی رد شد؟ برای کسانی که به وام نیاز دارند وام های محلی و بین المللی را می دهند و می توانند با نرخ کم ۲٪ بازپرداخت کنند. من برای اداره موسسات مالی در سراسر جهان ثبت نام کردم و تایید شده توسط پادشاهی متحده. من از طریق انتقال حساب یا چک بانکی از وام استفاده می کنم و نیازی به پرونده های زیادی ندارم.

  8. ANDY COLE:

    روز خوب

    اگر شما یک مرد کسب و کار یا یک زن هستید؟ اگر شما در استرس مالی هستید یا نیاز به سرمایه دارید تا کسب و کار خود را آغاز کنید؟ آیا برای وام نیاز دارید؟

    پرداخت بدهی یا پرداخت صورت حساب؟ آیا نمره اعتباری کم دارید و شما وام گرفتن از بانک های محلی و دیگر موسسات مالی دشوار است؟ آیا به وام یا مالی نیاز دارید؟

    الف) وام شخصی

    ب) آموزش و پرورش

    ج) تسویه بدهی

    د) گسترش،

    الف) و غیره

    • ازیتا کرمینام شما...:

      از اینکه کار و مشکل مردم را درست میکنید واقعا ممنون وعالی

    • ساسان نام شما...:

      سلام من وام میخواهم؟؟؟؟

  9. HENRIETTA FERNANDO:

    سلام،
    این برای اطلاع عموم مردم است که خانم هنریتا فرناندو، قرض دهنده وام خصوصی، یک فرصت مالی برای هر کسی که نیازمند کمک مالی است، افتتاح کرده است. ما وام با نرخ بهره ۲٪ برای افراد، شرکت ها و شرکت ها را تحت شرایط و شرایط روشن و قابل درک قرار می دهیم. امروز از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید

  10. Hosein:

    وام ضروری حداقل ۳۰ میلیون نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید از کدوم استفاده کنیم .
    ممنون

  11. مهدى:

    سلام براى تجهىز و آغاز تولىد ات چوب و فلز نىاز به وام ضرورى دارم. تازه ازدواج کردم و واقعا هىچ حماىتى ندارم. فنى کارم اما بدلىل نداشتن سرماىه و پشتىبان واقعا موندم. کاش هىچ کارى بلد نبودم لااقل کمتر عذاب مىکشىدم از بى پولىم

  12. سید علی بهشتی:

    سلام من اساسم تو حیاط همسایه هست پول ندارم بدم ۳۰ ملییون نیاز دارم

  13. ..:

    نیازفوری به۳میلیون تومان وام نیازدارم ماهانه۳۰۰تا۳۵۰تومان هم میتونم قسط بدم اگه راهی هس کمکم ک

  14. مرتضی:

    سلام الان چجوری تماس بگیریم باهاشون

  15. bishop:

    آیا نیازمند وام برای پروژه، سرمایه گذاری، وام های شخصی، وام های تجاری، وام برای خرید خانه، وام دانشجویی، وام های تلفیقی و وام برای پروژه های مختلف هستید؟ ما وام را با نرخ ۲٪ می دهیم بسیار سریع و راحت است. با ما تماس بگیرید

    • مصطفی قدیانی:

      وام۱۰میلیونی اقساط ۱۰۰هزار تومان
      کارمند. باز نشسته

    • 091996:

      وام۱۰میلیونی اقساط ۱۰۰هزار تومان
      کارمند. باز نشسته

  16. وحيد آريايي:

    سلام
    به جه طریقی میشه با شما ارتباط برقرار کرد برای دریافت وام.

  17. وحيد آريايي:

    سلام
    تنها انتقادی که از این سایت دارم اینه که , جکونکی ارتباط با سایت های وام دهنده مشخص نشده , لطف کنید بفرمایید که جطور میشه باهاشون تماس کرفت
    ممنون

  18. مسعود بخشی:

    چطور میشه وام گرفت بیشتر راهنمایی کنید

  19. محمد رضا:

    پیشنهاد وام

    سلام به همه، آن را در کمک به وام ها و سایر عملیات مالی تخصص دارد.
    کمک برای افراد و کسب و کار در سراسر جهان.
    ما با ارائه یک بازرسی کامل از پرونده های مالی و حسابداری.
    محتوای سرمقاله و استدلال به بیگانگان.
    و همیشه ما یک راه حل پیدا کنید!
    به منظور توسعه فعالیت های خود و صرفه جویی در بلند مدت، ما دوست داریم به وام دادن به تمام کسانی که می خواهند و یا مشکلات مالی است.
    به طور کلی، ما دوست داریم که برای کمک به کسی که می خواهد به قرض گرفتن و یا برای شروع یک کسب و کار، افزایش سرمایه برای خرید املاک و مستغلات.
    این درصد به عنوان کم هیچ چیز، ۲٪ از سهام است، و دوره بازپرداخت ساده و انعطاف پذیر به هر کسی که از خدمات ما در نگه داری است.

  20. Scott Mindueke:

    سلام،

    آیا شما نیاز به یک وام؟ آیا شما می خواهید به پرداخت تا صورت حساب خود را؟ آیا شما می خواهید
    گسترش کسب و کار خود را؟ همه شما باید انجام دهید این است به عقب بر گردیم به ما برای بیشتر
    اطلاعات در مورد نحوه شروع، و به شما خواهد شد؟ وام مورد نظر شما.
    این پیشنهاد به روی همه باز است، که این اطلاعات زیر باید در بازگشت
    زمان. لطفا توجه داشته باشید که شرایط وام ما ۳٪ نرخ بهره است. شما
    باید به ما اطلاعات درخواست شده را به عنوان آن را به ما را قادر به ارائه ارائه
    شما با شرایط اعتبار شما وارد به اطلاع مقدار دقیق وام.
    اگر علاقه مند به یک وام از شرکت ما است. درخواستی شما هستند
    برای پر کردن اطلاعات ارائه شده در زیر را دریافت و به ما برای ادامه از
    معامله وام خود را.

    پر کردن این اطلاعات زیر:

    فرم درخواست وام {آنلاین}
    ۱) نام: —————————-
    ۲) کشور: ————————–
    ۳) شغل: ———————
    ۴) وضعیت تاهل: ——————-
    ۵) شماره تلفن معتبر: ———-
    ۶) ماهانه مدت زمان درآمد / وام: —————
    ۷) نشانی: ———————————————
    ۸) هدف از وام: ———————–
    ۹) به مبلغ وام مورد نیاز: —————————
    ۱۰) آیا شما برای یک وام اعمال قبل: ——–

    • وحيد آريايي:

      جطور میشه با بیشنهادات وام شرکتهای موجود در سایت ارتباط برقرار کرد ,

    • سمیرنام شما...:

      ادرس و مشخصات شرکت لطفا

    • ساساننام شما...:

      آن را به من معرفی کن؟؟؟؟

  21. نادر:

    باسلا وتشکر ازشم ومعرفی برای وام ضروری وفوری به بانک کمال تشکر رادارم

  22. علیرضاقادری:

    سلام صدمیلیون وام میخوام که بلهاش یک مغازه سیگارفروشی بزنم تواین کارآشنایی کامل دارم ضامن جوازدارکه دسته چک داردهم دارم چندبرابروام هم سفته میدم چطور میشه ازاین افراد خارجی که معرفی کردیدوام بگیرم متشکرم

  23. علیرضاقادری:

    صدمیلیون وام میخوام

    • علیرضاقادری:

      سلام میخوام مغازه سیگارفروشی بزنم پانزده ساله که دستفروشم واززیروبم تمامی فنون سیگارآشناییی دارم صدمیلیون وام میخوام چندبرابروام سفته میدم ویک ضامن جوازدارکه دسته چک داردهم دارم چطورمیشه ازاین افرادخارجی که معرفی کردیدوام بگیرم متشکرم

  24. مهدی:

    سلام من توشمال کشورشهرستان فومن منطقه توریستی قلعه رودخان زمینی به مساحت ۳۰۰۰مترمربع دارم که برا ساختن مجتمع خدماتی تفریحی بی نظیرمیباشدواگرحدودا۳۰واحدسوییت آپارتمان به مساحت ۶۰مترباتمامی امکانات رفاهی درست کنم بایک ونیم میلیاردتومن به سرانجام خواهدرسیددرامدسالانه حداقل شش صدمیلیون تومن خرج دررفته میباشدازسرمایه گذارووام،دهنده استقبال میکنیم باتشکر،

  25. David White:

    اقیانوس وام دهندگان و وام مسکن برای مقدار کوچک و بزرگ وام محدود. ما را از وام با نرخ بهره ۲٪، کارشناسان ما این است که آمده به کمک مردم نیاز به پول و برای آنچه که ما خدمات ما به نفع هر فرد قرار داده است. به منظور افزایش تعداد فعالیت های ما و به یک فرصت برای ارائه، ما اختصاص وام پول به هر فرد مضطرب و یا داشتن مشکلات مالی برای خرید املاک و مستغلات، دستاوردهای پروژه های کشاورزی و یا پروژه ساخت و ساز های مختلف، و نوع دیگر.

    • وحيد آريايي:

      سلام
      جطور میشه با شما ارتباط برقرار کرد

    • سمیرنام شما...:

      وام کجا هست کدوم شرکت

    • Saed:

      آدرس لطفا

  26. سودابه امامی:

    با سلام. من به یک وام فوری ۵۰۰۰۰۰۰۰ تومانی نیاز فوری دارم با تشکر

  27. فرهاد:

    سلام.نیاز به وام بیست میلیون تومانی دارم

  28. محمد:

    سلام

    لطفا بیشتر راهنمایی بفرمایید.

  29. نام شما...مریم خلج:

    با سلام، برای عمل جراحی نیاز فوری به ۳۰ میلیون وام دارم.

  30. فاطمه خالدی:

    درخواست مبلغ ۲۰میلیون برای کمک ب معشیت زندگی خودوهمسروکودکانم دارم

  31. سمیرارضایی:

    سلام من وام فوری میخوام مرسی

  32. amir:

    سلام نیازمنده وام به مبلغ ۲۰میلیون هستم و درامدم ماهی دو میلیون تومان میباشد

  33. جاويد داودي مستكاني:

    درخواست وام فوری٢٠تا٣٠میلیونی هستم!بادرآمد ماهیانه٢میلیون!صنف پوشاک-بازارچه مرزی سرو

  34. خمیس ابادی:

    آیا وام های فوری تعاون مسکن حقیقت داره ترو خدا منو راهنمایی کنید

  35. منا ابراهیم زاده:

    سلام . لطفا راهنماییم کنید . آیا این وام های فوری تعاون عرفان حقیقت داره ؟؟ کلاهبرداری نیست؟؟ توروخدا راهنماییم کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.