معرفی: پایگاه اینترنتی ایفایندر با ظاهری نو

۱۳م آذر ،

ایفایندر یکی از جامع ترین فروشگاه های آنلاین خدمات و محصولات مجازی است که با طراحی مجدد ظاهر و تغییراتی در محصولاتش مجددا به عرصه خدمات رسانی به مشتریان بازگشته است.

ایفایندر که یکی از محصولات شرکت خاورزمین است،  محصولات و خدماتی را ارائه می کندکه کاربران بتوانند با پرداخت آنلاین در لحظه تحویل بگیرند و از آن استفاده کنند. نکته ای که ایفایندر را از فروشگاه های این نوع محصولات متمایز می سازد، انتخاب و ارائه کالاهایی است که از پشتیبانی موفقی در ایران برخوردار می باشند. از این طریق کاربر از لحاظ کیفیت کالا و خدمات پس از فروش آن مطمئن خواهد بود و با اطمینان بیشتری خرید می کند.

در ایفایندر محصولات در دو دسته بندی کلی “پیشنهادات ویژه” و “دسته بندی محصولات” عرضه می شوند. در بخش محصولات، مواردی همچون کارت شارژ، آموزشی، هاستینگ فایل، حق عضویت و لایسنس قابل خریداری است. 

یکی از نکات دیگری که در ایفایندر مطرح است، عرضه محصولات با نرخی کمتر از خود شرکت است. شما محصولات را با نازلترین قیمت حتی ارزانتر از شرکت اصلی تهیه می نمایید. ایفایندر به واسطه تجربه و سابقه در ارائه فروش سرویس ها و محصولات آنلاین، سعی کرده است بهترین محصولات را با  قیمت پایین تری ارائه کند. پرداخت مبلغ خرید در ایفایندر به صورت الکترونیکی بوده و برای توضیح نحوه خرید در این پایگاه اینترنتی بخش ویژه ای با عنوان “راهنمای خرید” در پایگاه اینترنتی قرار گرفته است. 

ایفایندر در طول چهار سال قبل با بزرگترین شرکت ها و برندهای ارائه دهنده سرویس ها و خدمات آنلاین در حوزه تجارت الکترونیک همکاری داشته و کاربران می توانند از آن خرید نموده و از دریافت کالا با بهترین قیمت و کیفیت بهره مند شوند

آدرس پایگاه اینترنتی: http://efinder.ir

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.