معرفی کتاب “پیامبر” در برنامه مصباح

برنامه “مصباح” به معرفی کتاب “پیامبر(ص)”می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط  عمومی رادیو قرآن؛”مصباح” عنوان برنامه ای از گروه قرآن و معارف است که پیرامون مسائل مختلف و کتاب های تالیف شده در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … به بحث و بررسی می پردازد.
در برنامه شنبه شب ۲۵شهریورماه با توجه به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکر(ص) سید حسن میر محمد امین محمدی در این برنامه  به معرفی رمان” پیامبر”خواهد پرداخت.
این کتاب در قالب رمانی برای گروه سنی نوجوان است که شامل ۸ جلدشده که هرجلد آن حدود ۱۱۰ صفحه خواهدبود، هرکدام از این مجموعه‌ها با عنوانی جداگانه به شرح زندگی پیامبر(ص) می‌پردازد، نام جلد اول آن «پیش‌از تولد» و جلد دوم «کودکی پیامبر(ص)» است.»
رمان پیامبر (ص) بخشی از پروژه مجموعه قصه‌های قرآنی است که با همکاری انتشارات آستان قدس رضوی «به‌نشر» به‌قلم نویسندگان این عرصه مانند «نقی سلیمانی» در طول یک دوره زمانی به چاپ  رسیده است.
این کتاب شامل قصه‌های قرآنی متنوعی از داستان زندگی پیامبران و موضوعات دیگر است که یکی از این مجموعه‌ها، داستان زندگانی حضرت محمد(ص) است.
رمان پیامبر در قالب رمانی برای گروه سنی نوجوان است که شامل ۸ جلدشده هرجلد از این مجموعه‌ها با عنوانی جداگانه به شرح زندگی پیامبر(ص) می‌پردازد، نام جلد اول آن «پیش‌از تولد» و جلد دوم «کودکی پیامبر(ص)» است.» جلدهای سوم و چهارم با عنوان‌های «نوجوانی» و «جوانی» است.
برنامه “مصباح” شنبه های هر هفته از ساعت ۲۱:۱۰ به مدت ۵۰ دقیقه به سردبیری لیلا لبانی، تهیه کنندگی اکرم السادات حسینی زاده  و گویندگی محمد مطلب با کارشناسی سید حسن میرامین محمدی پخش می شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.