معرفی «گزارش خودرو و خدمات سال۹۰»

معرفی «گزارش خودرو و خدمات سال۹۰»

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) از کتاب گزارش خودرو و خدمات سال۹۰ رونمایی کرد.

 کتاب مذکور مشمتل بر پنج بخش شامل «مهندسی و ارزشیابی کیفی خودرو»، «بازرسی محیط زیست و انرژی»، «رسیدگی به شکایات مشتریان»، «تحقیقات مشتری و بازار» و «مهندسی بازرسی خدمات» است.
براساس این گزارش، شرکت ISQI به دنبال آن است تا با داده کاوی اطلاعات پردازش شده خود بتواند علاوه بر تسهیل در تصمیم سازی نهادهای حاکمیتی در عارضه یابی و تصمیم گیری شرکت های عرضه کننده خودرو نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.
اشکان گلپایگانی معاون مهندسی خدمات و خودرو شرکت ISQI، در این خصوص افزود: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان ناظر ثالث و بی طرف، فرآیندهای کلیدی صنعت خودرو کشور اعم از تولیدی و وارداتی را به صورت مستمر پایش، اندازه گیری و اطلاع رسانی می کند.
وی که در یک نشست هم اندیشی و صمیمی با خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که با بهره گیری از دانش روز و نیروهای متخصص و آموزش دیده و با تهیه گزارش های تحلیلی کیفی، به عنوان معتمدی امین و آگاه، در اعتلا و ارتقای کیفی محصولات و خدمات صنعت خودرو کشور نقش موثری ایفا کنیم.
شرکت ISQI در سال ۱۳۶۸ با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی برای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شده است.

شنبه ۱ مهر   ۱۶:۱۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.