معرفی ۸ اپلیکیشن رایگان آندرویدی برای تناسب اندام

 خریدن یک اسمارت فون حقیقتا نوعی سرمایه گذاری است. به کمک این اپلیکیشن‌ها بعد از این می توانید با هزینه های سنگینی که ماهیانه برای عضویت در باشگاه‌های گوناگون می پردازید خداحافظی کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به اندام و وزن دلخواه خود دست یابید. (البته بعد از دانلود داده های برنامه ها) پس اگر انگیزه اش را در خودتان احساس می‌کنید با کمک این اپلیکیشن در زمان های مناسب کار کرده و غذا بخورید تا به نتیجه برسید.

۱-      Runkeeper

برای سوزاندن چربی های اضافه بدن و حفظ عملکرد قلبی و عروقی سالم ، دویدن بهترین و ارزان ترین راه است. Runkeeper برنامه ای است که درست مثل تردمیل های حرفه ای، سرعت دویدن، مسافت، ضربان قلب، کالری از دست رفته و مدت زمان دویدن شما را اندازه گیری می کند. نسخه به روز شده این برنامه دارای نوعی قابلیت توقف خودکار (Autopause) است که می تواند تشخیص دهد شما چه زمانی از حرکت باز ایستاده اید. این قابلیت بیشتر برای مواقعی مفید است که مجبورید پشت چراغ مخصوص عابر پیاده بایستید.

۲-      Jefit

با Jefit می توانید ، عضله های مورد نظرتان را برای ورزش کردن انتخاب کرده و تمرین مخصوص آن قسمت را با میزان تکرارها و استراحت هایش دریافت کنید. همچنین می توانید برای خودتان پروفایل درست کرده و عکس خودتان را به Jefit بدهید تا درست روی تصویر خودتان ماهیچه ها را مشخص کند. پس از انجام بیش از ۵۰۰ تمرین منظم می توانید برای رسیدن به کمال مطلوب یک برنامه بدنسازی همیشگی مخصوص خودتان به Jefit بدهید. این برنامه همچنین به صورت خودکار توده چربی بدنتان را در هر بار تمرین اندازه گیری می کند تا شما همیشه از سلامتی و تندرستی خود آگاه و مطمئن باشید.

۳-      Workout Trainer

این برنامه هم مانند Jefit می تواند بسته به محیطی که در آنجا می خواهید ورزش کنید، یک لیست جامع از تمرین‌های مناسب را به شما ارائه دهد. این تمرینات به درد کسانی می خورد که می خواهند در خانه و بدون استفاده از تجهیزات باشگاهی ورزش کنند. این اپلیکیشن برای هم تمرین یک دستورالعمل ویدئویی هم دارد که به شما نشان می دهد چگونه آن ورزش را انجام دهید. علاوه بر اینها Workout Trainer قابلیت به اشتراک گذاری پیشرفت های  برنامه ورزشی تان را هم برای شما فراهم می کند تا بتوانید آنها را با دوست خود در میان گذاشته و همدیگر را تشویق به داشتن اندامی متناسب کنید.

۴-      Calorie Counter – MyFitnessPal

اما تنها با ورزش کردن نمی توان به اندامی مناسب دست پیدا کرد، در کنار آن باید خوردن خود را هم کنترل کنید. شما می توانید برای دست یافتن به وزن ایده آل تان یا نگه داشتن وزن فعلی، قد، وزن و جنسیت خود را به Calorie Counter بدهید. این برنامه هر روز میزان کالری مصرفی و غذای روزانه شما را اندازه گیری می کند و بر اساس وزن ایده آل تان مشخص می‌کند که چه مقدار بیشتر یا کمتر مصرف کرده اید. در کنار این حتی می توانید از یک بارکد اسکنر هم استفاده کنید تا در هنگام خرید مواد غذایی میزان کالری آنها را به شما بگوید.

۵-      Lose It

Lose It برنامه غذایی شما  را برای از دست دادن وزن اضافه تنظیم می کند. این اپلیکیشن در واقع با ارئه یک رژیم غذایی متناسب با کالری مورد نیاز روزانه تان به شما کمک می کند تا از شر چربی های اضافه خلاص شوید. Lose It به شما اجازه می دهد غذای روزانه تان را، متناسب با ورزشی که برای سوزاندن کالری ها  انجام می دهید به وعده های صبحانه، نهار و شام تقسیم کنید. این برنامه به شما می گوید امروز چقدر می توانید غذا بخورید و چه میزان از آن را باید بسوزانید، در ضمن می توانید دوستانتان را هم در این برنامه سهیم کنید و جامعه ای تشکیل دهید از افرادی  که به دنبال زندگی سرشار از سلامتی می گردند. 

۶-      Fooducate

این برنامه هم مثل بارکد اسکنر Calorie Counter می تواند بارکد محصولات غذایی را خوانده و کالری هر کدام را تعیین کند.البته Fooducate یک قدم فراتر رفته و حتی می تواند به شما بگوید کدام یک از محصولاتی که انتخاب کرده اید ارزش غذایی بالاتری دارد و جایگزین هایی هم به جای ان پیشنهاد می دهد. علاوه بر اینها Fooducate می تواند میزان کالری و ارزش غذایی آن محصول خاص را با متوسط ارزش غذایی تولیدات آن کارخانه مقایسه کرده و شما را در انتخاب سالم ترین غذاها یاری دهد.

۷-      Instant Heart Rate

برای اندازه گیری ضربان قلبتان یا می توانید پس از یک مایل دویدن بایستید و با قراردادن انگشت‌ها بر روی رگ گردن یا مچ دست خودتان تعداد ضربه ها را اندازه بگیرید یا اینکه خیلی ساده‌تر! اجازه دهید اسمارت فونتان وارد عمل شود. شما با قرارد دادن انگشت خود روی دوربین اسمارت فونتان به Instant Heart Rate اجازه می دهید با تشخیص تغییر رنگ نوک انگشتتان ، ضربان قلبتان را اندازه گیری کنید. به نظر احمقانه می آید، اما مطئن باشید پس از انجام یک تمرین ورزشی با این کار به راحتی می توانید ضربان قلب خود را اندازه بگیرد.

۸-      Daily Yoga

اگر درکنار ورزش به دنبال آرامش می گردید Daily Yoga می تواند همراه خوبی برای شما باشد. این اپلیکیشن برای افرادی که می خواهند به صورت موضعی روی بخش هایی از بدن خود کار کنند بهترین گزینه است زیرا می تواند برای هر یک از اجزای بدن شما برنامه خاصی را ارائه کند. و هر کدام از این برنامه ها تایمر مخصوص خودش و همین طور دفعات تکرار استراحت مشخصی دارد. در کنار آن برای اینکه تمرکز شما بیشتر جلب شود و به جای خیره شدن به گوشی ، تمرین خود را انجام دهید ، یک روایت صوتی هم با صدای بلند زیر برنامه پخش می‌شود.

 این اپلیکیشن ها را امتحان کنید، شما هم می توانید خوش اندام شوید!

digitaltrends/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.