معروف:به خاطر اشتباهات فردی به روسیه باختیم

۱۸خردادماه،

پاسور اول تیم ملی والیبال در خصوص بازی اول ایران و روسیه اظهار کرد: قبل از هر چیز نباید فراموش کنیم که ما مقابل قهرمان المپیک به میدان رفتیم. آغاز خیلی خوبی داشتیم. در ست‌های اول و دوم تا امتیاز ۲۰ جلو بودیم ولی در پایان بازی را واگذار کردیم. اتفاقاتی افتاد که غیر قابل پیش بینی بود. ما با اشتباهات فردی ست اول و دوم را واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: ما می‌دانستیم اگر بخواهیم روسیه را ببریم باید ۴ امتیاز بالا‌تر باشیم که در نهایت بتوانیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم. اگر آن دو ست را به دلیل بی تجربگی از دست نمی‌دادیم یا حداقل ست دوم را از آن خود می‌کردیم، مطمئن هستم بازی برمی‌گشت و برنده بازی می‌شدیم.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص سیستم جدید «ویدئو چکینگ» گفت: این سیستم برای اولین بار است که در مسابقات والیبال اجرا می‌شود. البته به نظر من سیستم خوبی هست ولی متاسفانه در این بازی فقط به ضرر ما نتیجه داد.

معروف ادامه داد: به هر حال ما سعی خود را کردیم و نباید فراموش کنیم که در خانه روسیه به مصاف او رفتیم و آنها با داشتن شرایط میزبانی به ما مسلط شدند. مطمئن هستم امروز بازی بهتری از خود به نمایش می‌گذاریم، اگر چه روس‌ها هم بهتر می‌شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.