”معرکه در معرکه” دو اجرایی شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش تراژدی و حماسی ˝معرکه در معرکه˝، نوشته داوود میرباقری و کارگردانی محسن آزاد، که از ۱۴ آذرماه در تالار محراب به صحنه رفته، روزهای پایانی هفته جاری دو اجرایی می گردد.

به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی نمایش، “معرکه در معرکه” پنجشنبه و جمعه، ۵ و ۶ دی ماه، در اجرای اول ساعت ۱۶ و در اجرای دوم ساعت ۱۸ برای مخاطبان به صحنه می رود. این نمایش روایتگر داستان پهلوانی است که در شهر معرکه می گیرد و زنی که در صدد برهم زدن معرکه اوست، وارد داستان می گردد و این مسئله درگیری و اتفاقاتی را در این نمایش رقم می زند.

نمایش “معرکه در معرکه” با بازی علی عطایی حور، محمدرضا مختاری آزادفرد، اعظم عرفانی، امین اکبری نسب، سحرناز عباس زاده و رهام مخدومی (مشاور کارگردان)، وحید لاری (طراح صحنه و لباس)، شهرام کاشی (دستیار طراح صحنه)، مریم محمدنیا (دستیار طراح لباس)، محسن آزاد (طراح نور)، مهرداد آبجار (طراح حرکات موزون)، عاطفه خدابخش (طراح گریم)، مهران محمدیان (مدیر صحنه)، مژگان واحدی (منشی صحنه)، جمشید مددی (مدیر اجرا)، عاطفه خدابخش و ابوالفضل اسفندیار (اجرای گریم)، اختر تاجیک و سحر خدابنده(عکاس) به صحنه می رود.

اجرای این نمایش، که پیش از این تا ۶ دی ماه تمدید شده بود، با همکاری مدیریت تالار محراب، تا ۸ دی ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان به هنر نمایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایش و خرید اینترنتی بلیت به پایگاه اینترنتی www.theatrnet.com مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/ج


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.