معلولان در اولویت طرح های ویژه ی فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۸

۰۶اردیبهشت،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ از اجرای طرح های ویژه فرهنگی و اجتماعی، مشارکت و اولویت معلولان در این منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح مشارکت معلولان در طرح ها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، به منظور ارتقای سطح رفاه حال معلولان، پیشرفت و بازتاب مناسب در حوزه فرهنگی و اجتماعی  از اولویت های شهرداری منطقه ۱۸ در این راستا است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: معلولان بهترین و مناسب ترین گزینه در پیشرفت و ارتقای سطح عملکرد حوزه فرهنگی و اجتماعی، رفع مشکلات شهروندان و کاهش معضل ها و آسیب های اجتماعی با توجه به جایگاه ویژه آن ها در جامعه است.

نامداری ادامه داد: با توجه به توانایی معلولان، سازگاری آن ها با مشکلات، معضلات و شرایط سخت جامعه، معلولان بهترین گزینه در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح حوزه فرهنگی و اجتماعی می باشند.

وی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: این طرح با تشکیل اتاق های فکر معلولان منطقه ۱۸، تشکیل کانون های محلی معلولان، ایجاد امکانات و نیازهای ویژه معلولان اجرا و بهره برداری خواهد شد.

نامداری در پایان با اشاره به طرح های دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ افزود: مناسب سازی مسیرهای پیاده رو در سطح منطقه ۱۸، تجهیز معابر به علائم و تجهیزات ترافیکی، اجبار سازندگان مجتمع های بزرگ به تامین رمپ ویژه معلولان و جانبازان از طرح های دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.