معوقات گروه‌های تئاتری از فردا پرداخت می‌شود

۲۱م اسفند ،

سخنگوی شورای حمایت از تولیدات نمایشی خبر داد

دبیر و سخنگوی شورای حمایت از تولیدات نمایشی از پرداخت معوقات سایر گروه‌های نمایشی که در سال ۹۱ اجرای عمومی داشته‌اند خبر داد.

ابراهیم گله‌دارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار کرد: درصدی از مبالغ حمایتی تاکنون به گروه‌های تئاتری پرداخت شده و با توجه به نظر شخص آقایان شا‌ه‌آبادی و آشنا هدف اصلی معاونت امور هنری ارشاد این است که سال آینده بدون بدهی مالی در حوزه نمایش در این مجموعه آغاز شود.

وی ادامه داد: از امروز معوقات گروه‌ها براساس تقدم زمان پرداخت می‌شود و قصد بر این است که تا پایان سال جاری تمامی تعهدات مالی به گروه‌ها تحقق یابد.

دبیر و سخنگوی شورای حمایت از تولیدات نمایشی دربارهٔ اظهار نظر بعضی کارگردانان در رابطه با بدقولی های انجام شده در پرداخت مبالغ حمایتی گفت: با توجه به بودجه مصوب تاکنون درصد قابل توجهی از مبالغ حمایتی پرداخت شده و در عین حال حجم بالا و به احتمال بسیار تمام مبالغ مورد نظر تا پیش از آغاز سال نو پرداخت خواهد شد.

گله‌دارزاده افزود: هیچ استثنایی در روند پرداختی گروه ها وجود ندارد و تنها منطق تاریخی در زمان عقد قرارداد تعیین کننده زمان تسویه حساب با گروه ها خواهد بود. ما هم بسیار ناراحتیم که این موضوع اتفاق افتاده و تاکنون بعضی گروه‌ها مبالغ حمایتی را دریافت نکرده‌اند و امید است سرعت پرداخت ها در حداقل فاصله زمانی ممکن انجام شود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.