معینی:درباره شکست برابرلبنان زود قضاوت کردیم

۲۰خردادماه،

مسعود معینی با تمجید از پیروزی تیم ملی برابر قطر گفت: نمایش ما در آن دیدار راضی‌کننده بود. بعد از مشکلات زیادی که پیش از بازی با قطر ایجاد شده بود، فدراسیون و کادرفنی به این نتیجه رسیدند که تغییرات در تیم ملی واجب است و با تقویت کادرفنی و برگزاری اردو در دوبی همراه با حمایت همه‌جانبه سبب تشکیل یک تیم کامل شدند و فکر می‌کنم، اردوی ما در دوبی ارزشمند بود.

به گزارش ایسنا،او در ادامه افزود: اردوی دوبی هم از لحاظ آب‌وهوایی و هم روحی برای ما سودمند بود و سبب آرامش تیم ما شد. کی‌روش آنالیز خوبی از قطر داشت و با وجود مشکلاتی که قطری‌ها ایجاد کرده بودند، اسیر حاشیه نشدیم و حضور باقری و عزیزی به‌علاوه کفاشیان سبب تقویت روحیه‌ ما شد. از اینها قبل بازیکنان ما می‌دانستند که مردم منتظر پیروزی آنها می باشند و امیدوارم که این درک بازیکنان برابر لبنان هم شکل بگیرد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به سوالی دربارهٔ‌ وضعیت فنی تیم ملی اظهار کرد: نیمه‌ اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و کادرفنی ایران تلاش داشت، با تمرکز سه دفاع میانی، همه‌ طراحی‌های قطری‌ها را از بین ببرد. قطری‌ها در طول بازی فرصت بازی‌سازی در میانه میدان را نداشتند و از سویی قرار گرفتن شش بازیکن از استقلال در ترکیب اصلی، سبب هماهنگی بیشتر خطوط شده بود و ضعف عمق دفاع ایران کمتر به چشم می‌آمد. در نیمه‌ دوم بازی منطقی‌ای به نمایش گذاشتیم و با کمترین ریسکی کار را دنبال کردیم. آنها هم هیچ شانسی نداشتند.

معینی در ادامه با بیان رموز پیروزی برابر قطر و لبنان بیان کرد: سه عامل سبب موفقیت ما شد. تمرکز بازیکنان، تعیین استراتژی و میل به کسب سه امتیاز. با پیروزی برابر قطر گام بزرگی برداشتیم اما شرایط پیچیده‌تر شد. با همین سه اصل لبنان را می‌بریم اما همه چیز به بازی‌مان برابر کره کشیده می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که بازی با لبنان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برابر لبنان داشته باشیم اما بگذارید یک مطلبی را عرض کنم. شرایط جغرافیایی لبنان و زمین‌های فوتبال این تیم برای سایر تیم‌ها سخت است و ما دربارهٔ‌ شکست تیم ملی برابر لبنان زود قضاوت کردیم. بازی این تیم برابر کره را دیدم و واقعا در آن‌جا نمی‌شد بازی کرد. مطمئن هستم با حضور ۸۰ هزار تماشاگر به راحتی لبنان را شکست می‌دهیم و راه صعود را هموارتر می‌کنیم.

کارشناس فوتبال ایران در پایان اظهار کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت برابر لبنان و کره را دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.